Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Finnes det virkelig en slik styrke?

Det er jo i så fall ekstremt diskriminerende ovenfor kvinner fra mitt synspunkt.

Det var snakk om for en tid siden, men det ser ut som at de har gått tilbake på kravene og sagt at disse skal bestå, i stedet for å reduseres som det opprinnelig var snakk om.
 
Der selger sier i annonsen at klokken er servet nettop ifg tidligere eier,uten og verifisere dette :mad:
Man må ikke dra evt usannheter,eller 'trur' med videre uten vanntette skott.
 
Der selger sier i annonsen at klokken er servet nettop ifg tidligere eier,uten og verifisere dette :mad:
Man må ikke dra evt usannheter,eller 'trur' med videre uten vanntette skott.

Det er vell bedre at det er en mulighet for at det er sant enn at den garantert ikke har fått noe service? Altså, jeg ville ikke betalt noe mer for den uansett :)
 
Buss! :mad::mad:

Scenario:

3 stykker på bussen, inkludert meg. Ergo; masse plass!

Tror du ikke at det kommer en dame inn i 40 årene, og breier ut minkpelsen sin. Og hvor da? på plassen ved siden av meg selvfølgelig! :/

Altså... du hadde typ 50 andre plasser å velge mellom??!!
 
Buss! :mad::mad:

Scenario:

3 stykker på bussen, inkludert meg. Ergo; masse plass!

Tror du ikke at det kommer en dame inn i 40 årene, og breier ut minkpelsen sin. Og hvor da? på plassen ved siden av meg selvfølgelig! :/

Altså... du hadde typ 50 andre plasser å velge mellom??!!

Sikker på at det ikke var et "kompliment"? :rolleyes: Så vidt jeg husker fra GTG er du en ung herremann i sin beste alder. :mrgreen::mrgreen:
 
At Tv2 ikke evner å skaffe servere til Sumo tjenesten sin som kan takle pågangen, eller eventuelt at de leker hoppetau med serverkablene hver gang det spilles viktige kamper. Går nå glipp av mesteparten av første omgang mellom ManU og Chelsea (ikke første gang dette skjer), og stirrer på en hvit skjerm hvor det står "beklager, noe er galt. Vi jobber med å løse problemet". Kjekt at de sier unnskyld i det minste, det varmer jo.

Det er også irriterende hvor fullstendig ræva bildekvaliteten er på disse kampene hvor mange ser på samtidig. Den veksler mellom å være akkurat god nok til at man kan se draktnummeret og ned til en kvalitet hvor selv de mest lugubre pirat-streamer er bedre... :mad:

Skikkelig nedtur, og de tar seg jo godt betalt for dette også. Tv2, get your shit together!

/rant off
 
Redigert:
At Tv2 ikke evner å skaffe servere til Sumo tjenesten sin som kan takle pågangen, eller eventuelt at de leker hoppetau med serverkablene hver gang viktige kamper spilles. Går nå glipp av mesteparten av første omgang mellom ManU og Chelsea (ikke første gang dette skjer), og stirrer på en hvit skjerm hvor det står "beklager, noe er galt. Vi jobber med å løse problemet". Kjekt at de sier unnskyld i det minste, det varmer jo.

Det er også irriterende hvor fullstendig ræva bildekvaliteten er på disse kampene hvor mange ser på samtidig. Den veksler mellom å være akkurat god nok til at man kan se draktnummeret og ned til en kvalitet hvor selv de mest lugubre pirat-streamer er bedre... :mad:

Skikkelig nedtur, og de tar seg jo godt betalt for dette også. Tv2, get your shit together!

/rant off

+1

Dette skjer altfor ofte!
 
Da har dere vært uheldige. Sumo har fungert problemfritt her i England idag. Skal dog sies at jeg opplevde det samme på Boxing Day hjemme i Oslo. Ikkje bra!
 
Buss! :mad::mad:

Scenario:

3 stykker på bussen, inkludert meg. Ergo; masse plass!

Tror du ikke at det kommer en dame inn i 40 årene, og breier ut minkpelsen sin. Og hvor da? på plassen ved siden av meg selvfølgelig! :/

Altså... du hadde typ 50 andre plasser å velge mellom??!!

40års mink er best…Du vet ikke hva du har mistet:mrgreen: