Bensin på dieselbil!!! Nei det kan jeg ikke like!!!
Siden det ikke ble tid til å hogge selv i år, stolte jeg på at min ellers smakssikre kone kunne velge juletre. Hun kom hjem med edelgran - bartrærnes Jan Thomas. Det ser så syntetisk ut at det nårsomhelst kan begynne å rotere av seg selv og spille amerikanske kjøpesenterjulesanger. Et plastjuletre hadde vært mindre plastaktig. Ikke lukter det heller. Hva er vitsen med et juletre dersom det hverken likner eller lukter et tre? Som om ikke dra-et-tre-inn-i-stuen-skikken var absurd nok. Jeg tror rett og slett jeg må ta med øksen og dra til skogs i morgen likevel.
Klokke til salgs:
Flere dager med beskrivelse og bilder av hvert eneste støvkorn, og til slutt et skambud.
Høres ut som en Baker Hughes retningsborer (?)Gikk i fella i går.. "Hvordan Panerai er det du har der? Å, neeei. Det er en sinnsykt god kopi!, ser ikke forskjell!!"
Liker ikke.
Huff! Slikt blir kostbart.
Jeg er forøvrig av dem som forbeholder diesel for traktorer....
Gikk i fella i går.. "Hvordan Panerai er det du har der? Å, neeei. Det er en sinnsykt god kopi!, ser ikke forskjell!!"
Liker ikke.
Panerai har jo selv gjort det enkelt å lage sinnsyke gode kopier av i hvert fall noen Panerai modeller.
Eks. Pam 318: