G
Guest571
Guest
Nei det kan jeg ikke like - nyttårs edition.
Otrivin, feber og vondt i hodet på nyttårsaften.
I feel ya! Samme diagnose, annet land!
Nei det kan jeg ikke like - nyttårs edition.
Otrivin, feber og vondt i hodet på nyttårsaften.
At de har Fishermanns friend i alle regnbuens farger og smaker, men ikke hvit/orginal ! #¤%&(&(!
Går man tre mil? Trodde man løp tre mil jeg, og nå skulle ned til å løpe to. Hva er tiden de skal klare dette på?
Kansje skulle man vært i militæret like vel?
Går man tre mil? Trodde man løp tre mil jeg, og nå skulle ned til å løpe to. Hva er tiden de skal klare dette på?
Kansje skulle man vært i militæret like vel?
At tilstanden både i Forsvarets treningsleire og blant den gjennomsnittelige norske tyveåring har blitt slik at sistnevnte selv etter gjennomført rekruttskole ikke klarer å gå tre mil.
Forsvaret krymper tremila - Aftenposten
Det siste jeg hørt fra norsk skole så har de vel heller droppet karakterene 5&6 hvis man skal tro PISA/TIMS
Dette tror jeg kan være vell så mye et problem med lærerne som elevene. Tror om mulig kravene for 6eren i alle fall er kunstig høye. Men dette er bare synsing selvsagt
@Entropy
"Det militære marsjmerke, ferdighetsmerke som omfatter 30 km forflytning (marsj, småløp) på vei med pakning og gevær som til sammen skal veie minst 11 kg. Maksimaltid varierer med aldersklassene fra 4 timer 30 min til 5 timer 15 min. For kvinner er tiden fra 5 timer 15 min til 6 timer."
Kilde: Det militære marsjmerke
At tilstanden både i Forsvarets treningsleire og blant den gjennomsnittelige norske tyveåring har blitt slik at sistnevnte selv etter gjennomført rekruttskole ikke klarer å gå tre mil.
Forsvaret krymper tremila - Aftenposten
Omtrent like idiotisk som å opprette en egen spesialstyrke for kvinner med krav som enhver gjennomsnittlig godt trent mann burde klare. Har vanskelig for å se for meg en situasjon hvor noen spør etter den 4. beste "spesialstyrken".
Klarer man ikke kravene til FSK, MJK eller HJK har man ingenting i en spesialstyrke å gjøre.
Finnes det virkelig en slik styrke?