Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Hrrmmmff!
Jeg ser at ene skvettlappen på min 2002 Camry begynner å løsne. Derfor trenger jeg en ny.
Da dette er en litt uvanlig bil, var det ikke så greit å få tak i slike deler...

Fra USA var det ikke noe problem! Dette er USA sin vanligste bil, så to skvettlapper koster 28 Dollar! WOW! 8-D

Frakt; 130 dollar!

Nå kontakter jeg Toyota Norge. De har i alle fall.

:cool:
 
At jeg atter en gang blir rævp**t av Agria Dyreforsikring! De har en økning i forsikringspremie på mellom 27 og 32% i året. Ingen annen forsikring jeg innehar, har i nærheten av en slik økning. Det koster mer å forsikre bikkja enn bilen, og han er frisk som faen. Dette kommer selvfølgelig sammen med årsavgift, bilforsikring, kommunale avgifter. At kompressoren til luftfjæringen på bilen tok kvelden i dag, gjør at det ikke blir noe Rolex igjen på noen måneder.
Sånn, da har jeg fått letta på trykket også, ikke bare bilen :)
 
Sykt barn som har skriki hele natta (og dagen) hele helgen. Og jeg var stuck i huset med både mora og sneipen. Blir deilig med jobb i morgen.
 
Mennesker som lar hunden gjøre fra seg i skiløypene uten å fjerne griseriet etterpå, slik at de neste ti skiløperne må bruke ettermiddagen på å skrape frossen hundebæsj fra skisålen: Måtte de få byller og utslett på gnagende steder, måtte deres kroppsåpninger for resten av deres miserable levetid hjemsøkes av lus og tunefluer, måtte deres døtre bli gift med Audun Lysbakken og deres sønner bli tapende Paradise Hotell-finalister.
 
Å oppdage at noen har brutt seg inn i bilen min i løpet av natten. Lommebok og solbriller er borte vekk dagen før sydentur. Vet det er idioti å legge igjen lommebok i bilen, men til mitt forsvar lå den i midtkonsollen og bilen står 5 meter fra vinduet mitt..

Forbannede kjeltringer!:mad:

zHljWrk.jpg


9ILCaHe.jpg
 
Å oppdage at noen har brutt seg inn i bilen min i løpet av natten. Lommebok og solbriller er borte vekk dagen før sydentur. Vet det er idioti å legge igjen lommebok i bilen, men til mitt forsvar lå den i midtkonsollen og bilen står 5 meter fra vinduet mitt..

Forbannede kjeltringer!:mad:

zHljWrk.jpg


9ILCaHe.jpg

Den lå altså gjemt?Hva med brillene? Hvordan kunne noen lukte det? noen som vet om det?
 
Den lå altså gjemt?Hva med brillene? Hvordan kunne noen lukte det? noen som vet om det?

Stiller meg selv de samme spørsmålene. Lommeboken lå gjemt, mens solbrillene er jeg noe usikker. Det kan vær de lå i passasjersetet. Hvem knuser en rute og bryter seg inn i en bil for noen carrera-briller uansett?

Har egentlig konkludert med at min bil ble offeret ettersom den er eldst av bilene som står i området og dermed minst fare for alarm eller noe i den dur:confused:

Jævlig kjipt er det ihvertfall!
 
Den tiden det tar fra du har mottatt et ur fra Bukta til urmakeren din har sjekket at det faktisk er i den stand som beskrevet i annonsen og frigitt det til bruk.
 
Er bare å gratulere SAS med 54 min ventetid på tlf og 45 min på chat, når man endelig har funnet ut hvordan man får den opp; søk etter et oppdiktet ord.

Har i 15 år vært konsekvent reist med SAS så langt det er mulig, da jeg har verdtsatt deres service, benplass og punktlighet. Og litt fordi de er "norsk", bare skakkjørt av svensk ledelse i for mange år.

Nå må de ikke drite seg ut slik at de mister enda en kunde. Klarer ikke tanken på det gliset til Kjos...
 
Er bare å gratulere SAS med 54 min ventetid på tlf og 45 min på chat, når man endelig har funnet ut hvordan man får den opp; søk etter et oppdiktet ord.

Har i 15 år vært konsekvent reist med SAS så langt det er mulig, da jeg har verdtsatt deres service, benplass og punktlighet. Og litt fordi de er "norsk", bare skakkjørt av svensk ledelse i for mange år.

Nå må de ikke drite seg ut slik at de mister enda en kunde. Klarer ikke tanken på det gliset til Kjos...



Lol..Ytterst få kan smile som ham. Det må i tilfelle være Silvio Berlusconi:mrgreen:
 
At Rica vil ha meg til å betale for å se på TV på hotellrommet!!! Blir ikke Rica på meg med det første igjen:mad: