Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At Tv2 ikke evner å skaffe servere til Sumo tjenesten sin som kan takle pågangen, eller eventuelt at de leker hoppetau med serverkablene hver gang det spilles viktige kamper. Går nå glipp av mesteparten av første omgang mellom ManU og Chelsea (ikke første gang dette skjer), og stirrer på en hvit skjerm hvor det står "beklager, noe er galt. Vi jobber med å løse problemet". Kjekt at de sier unnskyld i det minste, det varmer jo.

Det er også irriterende hvor fullstendig ræva bildekvaliteten er på disse kampene hvor mange ser på samtidig. Den veksler mellom å være akkurat god nok til at man kan se draktnummeret og ned til en kvalitet hvor selv de mest lugubre pirat-streamer er bedre... :mad:

Skikkelig nedtur, og de tar seg jo godt betalt for dette også. Tv2, get your shit together!

/rant off

Var jo smart å la de folka der få OL....:mad: (forøverig en ting jeg IKKE liker)
 
Den derre "kule bakgrunnsmusikken" på radioen!
Den er håpløs! Jeg klaget til NRK på den. Da fikk jeg så fint høre at den har et fancy navn, som jeg ikke husker, den skal gi lytteren en identifikasjon om hva han hører (helt klart, jeg hører den og ikke hva de sier) og NRK kommer IKKE til å ta den bort.

Blææ! Som deleier i NRK (les lisensbetaler) så skulle jeg gjerne sett denne "kule rocka nyhets musikken" bli sendt til H. (ikke himmelen).

8-P
 
Liker ikke at jeg har måka gårdsplassen 3 ganger bare i dag, misliker vinter sterkt:mad:

Misliker også kina-freseren min forresten!

D7F7BE10-462C-498A-AED3-C7AEBC32C65E_zpszukhh3lx.jpg
 
Liker ikke at jeg har måka gårdsplassen 3 ganger bare i dag, misliker vinter sterkt:mad:

Misliker også kina-freseren min forresten!

D7F7BE10-462C-498A-AED3-C7AEBC32C65E_zpszukhh3lx.jpg

Liker ikke at jeg flyttet ut i lysløypa og at det ikke er et eneste snøfnugg her.. Bytte olemm??
 
Jentene overfor meg på lesesalen som tror de er musestille når de hvisker, men som forstyrrer alle rundt seg..
 
Kan du pelle kullkraftbilen din inn i kollektivfeltet i stedet for å overbelaste støvsugermotoen dens i 65 km/t i forbikjøringsfeltet i 90-sonen, din løk!

"Jeg redder verden"-minen din kan du ta med deg.
 
Jentene overfor meg på lesesalen som tror de er musestille når de hvisker, men som forstyrrer alle rundt seg..

beste løsning:
Fang opp litt om hva de snakker om. Bryt deretter inn med noen som "... Nei, det er ikke helt riktig. Det er en bedre løsning å...."

Det virker!

:cool:
 
Har ikke NRK flere kanaler? Var ikke noe av fordelene at de kunne tilby flere ulike programmer til lytterne?

Hva i f er da hensikten med å sende samme sports sending i alle / flere kanaler??

8-|
 
beste løsning:
Fang opp litt om hva de snakker om. Bryt deretter inn med noen som "... Nei, det er ikke helt riktig. Det er en bedre løsning å...."

Det virker!

:cool:
Hvis du er veldig irritert, kan du bryte inn i samtalen ved å si sånn passe halvhøyt noe sånt som: "Hva, SA han virkelig at du var dårlig i senga? Det er drøyt uhøflig. Håper forresten du insisterte på kondom, har hørt han har vært borti litt av hvert, og pleier å droppe den. Unnskyld at jeg avbryter, det er ikke meningen å sniklytte, men det er tross alt umulig å høre at dere hvisker på en lesesal som ellers er helt stille."
Dette selvfølgelig helt uavhengig av hva de egentlig prater om. Hvis du dropper siste setningen øker sjansene for at folk tar deg på alvor, men da blir det samtidig mer ondskapsfullt.
 
Hvis du er veldig irritert, kan du bryte inn i samtalen ved å si sånn passe halvhøyt noe sånt som: "Hva, SA han virkelig at du var dårlig i senga? Det er drøyt uhøflig. Håper forresten du insisterte på kondom, har hørt han har vært borti litt av hvert, og pleier å droppe den. Unnskyld at jeg avbryter, det er ikke meningen å sniklytte, men det er tross alt umulig å høre at dere hvisker på en lesesal som ellers er helt stille."
Dette selvfølgelig helt uavhengig av hva de egentlig prater om. Hvis du dropper siste setningen øker sjansene for at folk tar deg på alvor, men da blir det samtidig mer ondskapsfullt.

Helt konge!
Jeg husker Eddy Murphy hadde en liknende da han ikke fikk slippe inn for å prate med en inne på en restaurant. Han ba Hovmesteren om å overbringe en beskjed; ".. Jeg har vært inne og tatt HIV test, og den var positiv. Han bør nok ta en test han også...."

Mange gode ideer du kan bruke nå!

kan jeg gjette på hvor du setter deg i morgen?

8-D