iPad Air og Photobucket.
Bruker jeg Safari så er brukernavn og passord feil.
Bruker jeg Opera så går det fint å logge inn, men den kveler når jeg prøver å legge inn bildet.
Bruker jeg Chrome går det fint å logge inn, men ingenting skjer når jeg prøver å legge inn bilder.
@moses pics or it didn't happen .... ,,, ... ,, .. ,
Et forum - flere fora - alle foraene?
Har en til:
Kom på enda en:
Leveringstid på nye iphone6
Når du utvikler et skuddsikkert fastfoodkonsept sammen med en kompis i stua over fjorten øl og tester det ut i betafomat på en festival for så å legge det på is fordi ingen har tid før til neste år. Uten å registrere varemerke, ingenting. Hva kan skje liksom, at noen andre tar det? Haha, skulle tatt seg ut.
SÅ ÅPNER F*** MEG NOEN ANDRE EN.
ALT er likt! Navnet er rappa, you name it. Måtte de drukne i kjøttdeig.
OL 2022. Hvordan kan man forsvare at det skal være en statsgaranti på hele 35 milliarder kroner? Til informasjon er forsvarsbudsjettet for 2013 på 42,2 milliarder kroner.
Ikke glem fest spandert av Kongen!
http://www.vg.no/sport/ol-2022/ioc-...adion-og-cocktail-fest-med-kongen/a/23306598/
Jeg er både ja og nei.
At Norge har råd til et OL (selv etter verdens undergang i 2017) er jeg ikke i tvil om, men de siste årene har vist en ukultur som jeg ikke tror vil endre seg før IOC ikke får noen søkere.
Fortsetter det i samme gata vil OL til slutt bare pendle mellom Kina og Russland.
Edit: Da ble det nei gitt!