Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

iPad Air og Photobucket.
Bruker jeg Safari så er brukernavn og passord feil.
Bruker jeg Opera så går det fint å logge inn, men den kveler når jeg prøver å legge inn bildet.
Bruker jeg Chrome går det fint å logge inn, men ingenting skjer når jeg prøver å legge inn bilder.

@moses pics or it didn't happen .... ,,, ... ,, .. , :mrgreen:
 
Redigert av en moderator:
Har en til:
At mobiltelefonen min har bestemt seg for at alt mellom 13 og 23% batteri er det samme som 0% batteri dersom telefonen ringer.
Fullt batteri er i grunnen det eneste som gjelder.
Godt jeg har iphone6 i bestilling.

Kom på enda en:
Leveringstid på nye iphone6
 
At telefonen min plutselig har fått det for seg å kutte bluetooth-forbindelsen når jeg slår på displayet. Skikkelig praktisk når en får lyst til å skifte sang eller album...

Så nå blir det å finne ut om synderen er siste Android-oppgradering eller det at jeg har dristet meg til å installere Wimp Beta.
 
Et forum - flere fora - alle foraene?

forum | Entall | Entall | Flertall | Flertall
Ubestemt form | Bestemt form | Ubestemt form | Bestemt form
n. et forum forumet fora foraene
n3 et forum forumet forumer foruma (min personlige mening om denne varianten: HYYYL!)
n3 et forum forumet forumer forumene

Ble ikke så fin den tabellen, men likevel.
 
Når du utvikler et skuddsikkert fastfoodkonsept sammen med en kompis i stua over fjorten øl og tester det ut i betafomat på en festival for så å legge det på is fordi ingen har tid før til neste år. Uten å registrere varemerke, ingenting. Hva kan skje liksom, at noen andre tar det? Haha, skulle tatt seg ut.

SÅ ÅPNER F*** MEG NOEN ANDRE EN.
ALT er likt! Navnet er rappa, you name it. Måtte de drukne i kjøttdeig.
 
Redigert:
Når du utvikler et skuddsikkert fastfoodkonsept sammen med en kompis i stua over fjorten øl og tester det ut i betafomat på en festival for så å legge det på is fordi ingen har tid før til neste år. Uten å registrere varemerke, ingenting. Hva kan skje liksom, at noen andre tar det? Haha, skulle tatt seg ut.

SÅ ÅPNER F*** MEG NOEN ANDRE EN.
ALT er likt! Navnet er rappa, you name it. Måtte de drukne i kjøttdeig.

Hvis du har noen form for bevis at dere kom med ideen først: Noenting som kan plassere dere i tidsrom FØR det ble registrert av disse som tok ideen fra dere... Da kan du konsultere en advokat og håper for noe.
ALT må registreres: Bestandig.
Folk stjeler alt uten skam...Til og med full album med musik, albumcover, bandnavn, logo inkludert etc.
Det er ikke rommet som har ingen grenser, det er mennesker sin aroganse...
 
OL 2022. Hvordan kan man forsvare at det skal være en statsgaranti på hele 35 milliarder kroner? Til informasjon er forsvarsbudsjettet for 2013 på 42,2 milliarder kroner.
 
Jeg har problemer med å forstå hvordan de legger opp disse budsjettene!

Selv ville jeg uten problemer kunne arrangert samme OL for 5 milliarder! Ingen problemer. Det kunne nok kanskje komme en kostnadsoverskridelse eller tre.... 8-P

Hva betyr egentlig 35 milliarder her? Betyr det at hvis det blir dyrere så trekkes dette fra organisasjonskomiteens medlemmer sin formue? Blir et kutt og man dropper de siste 5 dagene og deres konkurranser?

OL i Oslo (Norge) er tull fra ende til annen....
Send dette til noen andre land...

8-P
 
Spørs om det blir noen OL i helle tatt...
Finansverden og energiselkapene ruster seg "i stillhet" for en 2017 bunnkrise: Blir det mye penger på tull som OL hvis dette skjer?
Tror at oljefonden selv skal få seg ett slag i tryne der og da...
Men det er bare å tror at alt skal gå bra og det skal nok gå bra:rolleyes:

Edit...Høyre sagt nei til OL...
 
Redigert:
Jeg er både ja og nei.

At Norge har råd til et OL (selv etter verdens undergang i 2017) er jeg ikke i tvil om, men de siste årene har vist en ukultur som jeg ikke tror vil endre seg før IOC ikke får noen søkere.

Fortsetter det i samme gata vil OL til slutt bare pendle mellom Kina og Russland.

Edit: Da ble det nei gitt!
 
Redigert av en moderator:
Jeg er både ja og nei.

At Norge har råd til et OL (selv etter verdens undergang i 2017) er jeg ikke i tvil om, men de siste årene har vist en ukultur som jeg ikke tror vil endre seg før IOC ikke får noen søkere.

Fortsetter det i samme gata vil OL til slutt bare pendle mellom Kina og Russland.

Edit: Da ble det nei gitt!

Det har aldri vært snakk om "verdens undergang";) Nå må du ikke skremme alle her...

Og bare på siden: Jeg kan ikke like at min 72% absinthe flaske kunne ikke krysse grensen:mad:
 
Det eneste jeg bryr meg om av OL-øvelser er Alpint.
Det skal arrangeres 30 mil fra Oslo.
At ikke Norefjell ble foretrukket er hovedgrunnen til at jeg stemte nei.

Ser at Høyre sier nei så da er det flertall i Stortinget for nei, og OL er avlyst for vår del.
 
At min Corum Bubble Privateer nå har ligget snart 14dg uavhentede hos posten der mottaker lover og lover.
Blir sendt i retur straks.
Finn.no selvfølgelig.