Kan man kjøpe klokker billig i 2017?
Nei, mest sannsynlig ikke... Du vet nok at Rolex går opp og opp og opp og opp... Uansett hva som skjer i verden
Fordi det fins bare EN kontinuitet i våres univers.
Redigert:
Kan man kjøpe klokker billig i 2017?
At min Corum Bubble Privateer nå har ligget snart 14dg uavhentede hos posten der mottaker lover og lover.
Blir sendt i retur straks.
Finn.no selvfølgelig.
Nei, mest sannsynlig ikke... Du vet nok at Rolex går opp og opp og opp og opp... Uansett hva som skjer i verden
Fordi den fins bare EN kontinuitet i våres univers.
Frisører som bruker mer tid på å spørre MEG hvordan de skal klippe meg enn å faktisk klippe.
Jævla grei sveis igrunn....Beskjeden fra meg er alltid: sideskill, maskinkort på sidene og i nakken, ingen kant i nakken og ingen bollekant mot håret på toppen. Da begynner ballet med at det kreves at jeg vet hvor mange mm maskinen skal stilles inn på...det husker jeg aldri og det driter jeg egentlig i, siden jeg forventer at en frisør skal se hvilken mm maskinen skal stilles inn på siden det alltid er maks 1mnd siden jeg klipte meg sist.
Mens jeg er igang, kan jeg ta med de som driter i å barbere bort larvene i nakken som siste operasjon og/eller de som insisterer på å la kammen gå over ørene mine såpass mange ganger at de står røde og verkende ut fra hodet mitt da jeg blir flådd over 500 kr som betaling til slutt...Iddioter!!
ahhh....det kjentes deilig å få det ut.
Neste gang snakker du bare med en kollega.
Slike pleier ofte å gjøre det gratis! Spesielt hvis du spør flere, så er det ikke mulig at de deler på det. Hver sin side, for eksempel!
IOC og norske idrettsledere.
Jeg kan ikke like at min 72% absinthe flaske kunne ikke krysse grensen
Det har aldri vært snakk om "verdens undergang" Nå må du ikke skremme alle her...
Og bare på siden: Jeg kan ikke like at min 72% absinthe flaske kunne ikke krysse grensen
At klokken ble hentet ut dagen før retur. Jeg som nå hadde gledet meg til og få tilbake en 'ny' klokken !!At min Corum Bubble Privateer nå har ligget snart 14dg uavhentede hos posten der mottaker lover og lover.
Blir sendt i retur straks.
Finn.no selvfølgelig.
At klokken ble hentet ut dagen før retur. Jeg som nå hadde gledet meg til og få tilbake en 'ny' klokken !!
Folk som ikke forstår at man skal stå til høyre i rulletrappen og gå til venstre. Ekstremt irriterende når flere står ved siden av hverandre og sperrer andre som vil forbi. Spesielt når man har dårlig tid