Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

1220593943064_296.jpg
 
Frisører som bruker mer tid på å spørre MEG hvordan de skal klippe meg enn å faktisk klippe.

Jævla grei sveis igrunn....Beskjeden fra meg er alltid: sideskill, maskinkort på sidene og i nakken, ingen kant i nakken og ingen bollekant mot håret på toppen. Da begynner ballet med at det kreves at jeg vet hvor mange mm maskinen skal stilles inn på...det husker jeg aldri og det driter jeg egentlig i, siden jeg forventer at en frisør skal se hvilken mm maskinen skal stilles inn på siden det alltid er maks 1mnd siden jeg klipte meg sist.

Mens jeg er igang, kan jeg ta med de som driter i å barbere bort larvene i nakken som siste operasjon og/eller de som insisterer på å la kammen gå over ørene mine såpass mange ganger at de står røde og verkende ut fra hodet mitt da jeg blir flådd over 500 kr som betaling til slutt...Iddioter!!

ahhh....det kjentes deilig å få det ut.
 
Frisører som bruker mer tid på å spørre MEG hvordan de skal klippe meg enn å faktisk klippe.

Jævla grei sveis igrunn....Beskjeden fra meg er alltid: sideskill, maskinkort på sidene og i nakken, ingen kant i nakken og ingen bollekant mot håret på toppen. Da begynner ballet med at det kreves at jeg vet hvor mange mm maskinen skal stilles inn på...det husker jeg aldri og det driter jeg egentlig i, siden jeg forventer at en frisør skal se hvilken mm maskinen skal stilles inn på siden det alltid er maks 1mnd siden jeg klipte meg sist.

Mens jeg er igang, kan jeg ta med de som driter i å barbere bort larvene i nakken som siste operasjon og/eller de som insisterer på å la kammen gå over ørene mine såpass mange ganger at de står røde og verkende ut fra hodet mitt da jeg blir flådd over 500 kr som betaling til slutt...Iddioter!!

ahhh....det kjentes deilig å få det ut.

Neste gang snakker du bare med en kollega.
Slike pleier ofte å gjøre det gratis! Spesielt hvis du spør flere, så er det ikke mulig at de deler på det. Hver sin side, for eksempel!

:cool:
 
Neste gang snakker du bare med en kollega.
Slike pleier ofte å gjøre det gratis! Spesielt hvis du spør flere, så er det ikke mulig at de deler på det. Hver sin side, for eksempel!

:cool:

Da er sjansen altfor stor til at jeg ender opp uten ører...Jeg får lide meg gjennom det 12 ganger i året, inntil jeg er så tynn i hyssingen at jeg slipper...

KAB :(
 
IOC og norske idrettsledere.

He he!
Det er i alle fall bedre når de bortforklarer og ikke kan fortelle hva som har vært løgner og usannheter omkring IOC sine krav...

Dette må vel være musikk i ørene for Folkeaksjonen "OL ut av Norge"!

8-D
 
Jeg kan ikke like at min 72% absinthe flaske kunne ikke krysse grensen:mad:

Jeg tok med meg en Absinthe fra Heathrow for noen år siden, selgeren på flyplassen mente at selvsagt var det uproblematisk. For sikkerhets skyld, siden jeg er en tollermagnet med skurkelook, snek jeg den i posene til kona. Det kunne hun ikke like.
 
Det har aldri vært snakk om "verdens undergang";) Nå må du ikke skremme alle her...

Og bare på siden: Jeg kan ikke like at min 72% absinthe flaske kunne ikke krysse grensen:mad:

En ting er nå slikt fælt skvip som Absinth. :p Verre er det med enkelte cask strength whisky-flasker som så vidt runder 60%
 
At min Corum Bubble Privateer nå har ligget snart 14dg uavhentede hos posten der mottaker lover og lover.
Blir sendt i retur straks.
Finn.no selvfølgelig.
At klokken ble hentet ut dagen før retur. Jeg som nå hadde gledet meg til og få tilbake en 'ny' klokken !!
 
Folk som ikke forstår at man skal stå til høyre i rulletrappen og gå til venstre. Ekstremt irriterende når flere står ved siden av hverandre og sperrer andre som vil forbi. Spesielt når man har dårlig tid :mad:
 
Folk som ikke forstår at man skal stå til høyre i rulletrappen og gå til venstre. Ekstremt irriterende når flere står ved siden av hverandre og sperrer andre som vil forbi. Spesielt når man har dårlig tid :mad:

En av alle de gangene jeg snøftende og litt for uhøflig har presset meg forbi slike åndsfjerne nesepillere, fikk jeg kommentaren: "Det er trapper der for de som ønsker å gå!". Som om det var derfor jeg tok rulletrappen med sjumilssteg:(

Det er stort sett de samme spesialistene som ikke forstår konseptet forbikjøringsfelt i trafikken.
 
At jeg, i et øyeblikk av idioti klarte og sette meg på brillene mine slik at de knakk. Får gå rundt halvblind i 2 uker jeg da...:mad:
 
Å ligge hjelpeløs på hytta med man-flu, når du vet at Bring ringer på hjemme om et par timer for å levere din første Rolex.