Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Finn-"kjøpere" som synes "Men jeg har ikke mer penger!" er et godt og overbevisende argument for at de skal få kjøpe noe til halvparten av prisantydning.
 
Ikkje bra! Det er overraskende mange søte jenter som fremdeles er single der ute, fattig trøst nå, men de dukker nok opp. (mer penger til klokker)
Man bruker dessverre mye mer penger som singel enn som samboende. På tross av det skal jeg nyte aleneboertilværelsen en stund til, tror jeg. Bare synd mange damer rundt min alder vil ha "alt eller ingenting". Kanskje man skulle sett etter noen som er 3-4 år yngre? :p

Uansett, trist å høre @AndreasLie. Husk: Det er lov å marinere seg i selvmedlidenhet et par uker (men ikke lenger - det er usunt). Brudd er tross alt en ganske stor greie. For andre er det fest, fyll&kvinnfolk umiddelbart som er den beste medisinen, men det finner du ut av.
 
Redigert av en moderator:

Etter ei uke til importbehandling kom denne til postkontoret 9. oktober, jeg dro 7. og er ikke hjemme før 21.
Heldigvis rekker jeg hentefristen.
 
Pappa: Kan du dekke på bordet mens jeg lager middag, vasker over kjøkkengulvet som noen har sølt på, tømmer oppvaskmaskinen og skifter bleie på minstemann?
Tenåringsdatter: Nei, jeg slapper av nå.
Pappa: (inni seg) Kill it. Kill it with fire before it breeds.
 
Sånne elektroniske skyvedører man alltid benytter på vei inn i en butikk eller et kjøpesenter.
Som regel er de helt topp og gjør det de skal, men noen ganger...
Noen ganger åpner de seg litt senere eller en tanke saktere enn man har tilpasset gangfarten. Og man må bråbremse, vri seg 90 grader og nærmest falle gjennom den fortsatt alt for trange passasjen.
DET kan jeg ikke like.
 
@TrondBond - jeg har en issue med "følsomheten" sensorn i dem.
Har gang på gang skjedd at jeg går med tre-åringen i følge og den åpner seg for meg men begynner å lukke seg på småen.
DET kan jeg ikke like og vurderer en velrettet Roundhouse Kick™ for å la dem stå permanent åpne, Chuck Norris-style.

Ellers så har XKCD en annen issue med de samme:
automatic_doors.png
 
Redigert av en moderator:
@TrondBond - jeg har en issue med "følsomheten" sensorn i dem.
Har gang på gang skjedd at jeg går med tre-åringen i følge og den åpner seg for meg men begynner å lukke seg på småen.
DET kan jeg ikke like og vurderer en velrettet Roundhouse Kick™ for å la dem stå permanent åpne, Chuck Norris-style.

Ellers så har XKCD en annen issue med de samme:
automatic_doors.png

Ahh.. Den tenkte jeg ikke på. Helt enig.
 
Redigert av en moderator:
Jeg kan fæn ikke like at små ungdommer mumler som de hadde en kjeft uten tenner med ZZTOP skjegg foran trynet sitt : Uforståelig språk...
Ref: Øyenvitne serie på NRK...