Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Liker ikke utesteder med mer enn 40 grader temperatur, bass som
Gjør det umulig Å høre diskant, og et klientell visuelt fra Bosnia, samtidig som cover var 150 kr og mojitoen ble blandet basert på mix....
 
Takler ikke iTunes 11! Apple har gjort et allerede bruker-uvennlig program enda verre. MediaMonkey, here I come!
 
Folk som "tailgater", altså ligger med grillen sin i hengerfestet mitt, i 100km/h på E18. Ta fyr!
 
Enig Semmern, få ting er så irriterende.
Er flere ganger jeg har vurdert å ofre bilen, men fornuften tar meg alltid der jeg sitter i en lav MX-5.
"Men så du ikke katta som løp over veien???"
 
Når man har eksamen i morgen, også våkner man lys våken midt på natta og ikke får sove igjen.. Argh!
 
Folk som "tailgater", altså ligger med grillen sin i hengerfestet mitt, i 100km/h på E18. Ta fyr!

Folk som ligger i venstre fil (the fast lane) på E18 og ikke drar seg over i høyre fil selv om jeg ligger helt oppå hengerfestet... Hvor fort eller sakte de kjører har ingen betydning. Ingen bestemmer hvor fort jeg skal kjøre.

:D
 
Folk som ligger i venstre fil (the fast lane) på E18 og ikke drar seg over i høyre fil selv om jeg ligger helt oppå hengerfestet... Hvor fort eller sakte de kjører har ingen betydning. Ingen bestemmer hvor fort jeg skal kjøre.

:D

Men jeg ligger i fartsgrensa, da er det ikke behov for at jeg skal flytte meg.
 
Men jeg ligger i fartsgrensa, da er det ikke behov for at jeg skal flytte meg.

Om dette er ironi; haha. Om ikke; holder du fartsgrensen ligger du i høyre fil, ønsker noen å kjøre forbi deg ligger de i venstre. Ingen grunn til at du skal ligge der og blokkere trafikken som ønsker å kjøre fortere.
 
Folk som ligger i venstre fil (the fast lane) på E18 og ikke drar seg over i høyre fil selv om jeg ligger helt oppå hengerfestet... Hvor fort eller sakte de kjører har ingen betydning. Ingen bestemmer hvor fort jeg skal kjøre.

:D

Helt enig! Må spesifisere at jeg ikke er en av dem som ligger i venstre fil og aldri bruker speilene! ;) Folk som ligger i ræva mi på en firefelts vei når jeg ligger i høyre felt, uten å kjøre forbi meg, eller folk som ligger rett i ræva på en vei der det ikke er mulig å kjøre forbi, er det jeg mener :)
 
Om dette er ironi; haha. Om ikke; holder du fartsgrensen ligger du i høyre fil, ønsker noen å kjøre forbi deg ligger de i venstre. Ingen grunn til at du skal ligge der og blokkere trafikken som ønsker å kjøre fortere.


Kommer det noen bak deg som kjører fortere, så skal du flytte deg. Selv om du holder på å bryte lydmuren.

Mathfjeld, helt korrekt, ironi. Må si jeg var litt fristet til å dra denne litt lenger. :)

Jeg er han som ligger helt opptil og blinker med lysa..
 
Mathfjeld, helt korrekt, ironi. Må si jeg var litt fristet til å dra denne litt lenger. :)

Jeg er han som ligger helt opptil og blinker med lysa..

+1

Jeg er han som ligger nummer 15 i køen og blinker med lysene!
Road rage lenge leve:p

Skille

Kan ikke like når jeg får min aller første parkeringsbot, klart meg så bra i fire år. 3 minutter og 42 sekunder over tiden i følge min klokke:mad:
 
Sporingsoppdateringen: "Sendingen er forsøkt levert, men leveransen kunne ikke gjennomføres. Mottaker ønsker å hente sendingen på det lokale postkontoret". Femte gangen dette har skjedd nå med julegaver, hvor de har "forsøkt" utlevering på tidspunkt hvor jeg har vært hjemme. Det som gjør det ekstra irriterende er ordvalget i setningen "mottaker ønsker å hente sendingen på det lokale postkontoret". Tull, det er derfor jeg valgte hjem-på-dør leveranse, og jeg var hjemme kl. 16.10 da dere prøvde å levere.


Jeg gjentar meg selv her, men dette er og blir utrolig irriterende. Get your shit together posten.
 
Redigert:
Posten..

I dag fikk samboeren levert en pakke i postkassen, som skulle leveres på døren..
Når vi sporer pakken har en "Inge" signert for pakken, "Inge" er postmannen..!
"Inge" har altså signert ut pakken å stappet den i en for liten postkasse, mens jeg satt i stua og ventet på att vår elskede "Inge" skulle ringe på døren!
Det kan jeg ikke like:mad: