Er ikke det der omtrent en komplett ny webasto?
Dette er en komplett webasto! Timeprisen er en ting, men prisen på selve webastoen en høy i seg selv!
Ved skifte av webasto, er dette prisen på merkeverksted dessverre!
Er ikke det der omtrent en komplett ny webasto?
Folk som "tailgater", altså ligger med grillen sin i hengerfestet mitt, i 100km/h på E18. Ta fyr!
Folk som ligger i venstre fil (the fast lane) på E18 og ikke drar seg over i høyre fil selv om jeg ligger helt oppå hengerfestet... Hvor fort eller sakte de kjører har ingen betydning. Ingen bestemmer hvor fort jeg skal kjøre.
Men jeg ligger i fartsgrensa, da er det ikke behov for at jeg skal flytte meg.
Folk som ligger i venstre fil (the fast lane) på E18 og ikke drar seg over i høyre fil selv om jeg ligger helt oppå hengerfestet... Hvor fort eller sakte de kjører har ingen betydning. Ingen bestemmer hvor fort jeg skal kjøre.
Om dette er ironi; haha. Om ikke; holder du fartsgrensen ligger du i høyre fil, ønsker noen å kjøre forbi deg ligger de i venstre. Ingen grunn til at du skal ligge der og blokkere trafikken som ønsker å kjøre fortere.
Kommer det noen bak deg som kjører fortere, så skal du flytte deg. Selv om du holder på å bryte lydmuren.
Mathfjeld, helt korrekt, ironi. Må si jeg var litt fristet til å dra denne litt lenger.
Jeg er han som ligger helt opptil og blinker med lysa..
Jeg liker best å ligge først i køen jeg. Jo lengre kø bak, jo bedre.