Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Første økt etter ti dagers juletreningsfri, og det føles som jeg ikke har trent på ti år. Det rant svinefett og rødvin fra alle porene mine allerede under oppvarmingen. Jeg skal aldri feire jul mer.
 
Kombinasjonen av saltede fortau og nypussete sko. Humbug.

IMG_4565W.JPG


(Ikke minst for dere i sørvest :) )
 
Flere med nyfødt i hus?? Syke tid så tungt det er... Jeg sier meg ferdig med to!! Never again..

Jeg gleder meg til jeg skiller meg, finner ei yngre dame og får barn i runde to. Jippi. For som 60-åring trenger man ikke søvn lenger og kan våke over skrikende småbarn - siden man da sikkert må stå opp å pisse på natta allikevel. :mrgreen:
 
Flyet 1 time forsinket fra Gardermoen. Noe som medførte at bagasjen ikke kom med på neste etappe fra London til Miami. Det var det ingen i flyselskapet som sa noe om, og jeg ble derfor stående en times tid ved bagasjebåndet til ingen nytte. Det var etter jeg hadde tilbrakt 45 minutter i Immigration. Deretter 2,5 timer (!) i kø på bagasjekontoret siden jeg var langt fra den eneste som manglet koffertene i dag. Kanskje, men bare kanskje, blir de levert på hotellet i morgen kveld.

Dette var litt av en dag!
 
Kan ikke like at jeg kjøpte Bose QC25 før jul, for så å oppdage at hodetelefon-utgangen på telefonen min er ødelagt, slik at jeg bare får lyd i høyre øre. Da var den i praksis ubrukelig til sitt tiltenkte formål. I det minste fører det til mer lesing på turen.
 
Ben Affleck. En anti-like som blusset opp igjen via Gone Girl. (Vanskelig å se på kino, men ganske sikker på at Affleck sporter en Steinhart pepsi-GMT i den filmen. ;) )
 
Ben Affleck. En anti-like som blusset opp igjen via Gone Girl. (Vanskelig å se på kino, men ganske sikker på at Affleck sporter en Steinhart pepsi-GMT i den filmen. ;) )
@Hansur er "Nei det kan jeg ikke like" rettet mot hans person og skuespillerinnsatsen eller ur-valg?
 
Redigert av en moderator: