Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At jeg våkner i dag tidlig med epost fra overvåkingskameraet utenfor huset.
Der ser jeg på videoen en gutt i 20-årene som bryter seg inn i garasjen min og sprader ut med div utstyr.
Dette skjedde kl 02.31 i natt.
Har bilder og video av gutten, men vil ikke legge dette ut her. Video og bilder er oversendt til politiet.
Må ta en gjennomgang av hva som er borte når jeg kommer hjem etter jobb.
Har skallsikring på huset og garasjen, men som 90% av oss ble ikke dette aktivert før leggetid i går.

Når man utforsker nye sykkelstier og slike singelstracks ender opp i ingenting...
b2164e90987829669bb8ab8d4ec56dab.jpg

På tide å løfte denne tråden opp av glemselen igjen med litt oppgulp fra kveldens pågående vaktjobb..

Hva i hel@$%# er det som feiler innfødte i Åsane?? De oppfører seg som at hele verden roterer rundt rasshølet på de!! Merker mitt tålmod med slike er meeget tynnslitt...:mad:

Det fins en del by sånn i Norge.
Og sikkert i andre land.
For meg som har vokst opp i Paris rundt 12 millioner mennesker: Blir det ekstra komisk når jeg opplever folk sånn i 20.000 innbyggere plass.
Man må ikke irriterer seg, det er ikke verdt det.
Mange Parisere er sånn også men da jeg forstår litt mer hvor arrogansen kommer fra.

At kjøper som bekrefter kjøpsavtale, får sporingsnummer og påminnelse før hentefristen går ut - fortsatt gir faen i å hente klokka han sa han ville ha.

Att jag just nu skulle ha suttit på flyget för att åka på besök hos IWC i Schaffhausen men istället sitter hemma med sjukt barn :mad:

On-topic. Kakeansvarlig på jobb imorgen og nå to timer ut i handling, smørsmelting, røring og til sist steking leser jeg med fin skrift lengst ned i oppskriften:
Må spises opp med en gang, kan oppbevares i kjøleskap men da ustekt og stekes rett før de spises

Må jeg alltså gomle inn på 20 fondantmuffins og heller gå for kjøpekake.

On-topic. Kakeansvarlig på jobb imorgen og nå to timer ut i handling, smørsmelting, røring og til sist steking leser jeg med fin skrift lengst ned i oppskriften:
Må spises opp med en gang, kan oppbevares i kjøleskap men da ustekt og stekes rett før de spises

Må jeg alltså gomle inn på 20 fondantmuffins og heller gå for kjøpekake.

Det var feil tråd, @adamskater!
Dette er "...ikke like..." tråden! Du skulle vel lagt denne i "...liker..." tråden?

8-D

Redigert av en moderator: