Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Når du har avtalt å hente drømmeklokka til en god pris om noen dager, også sender selger SMS i dag og sier han har byttet den bort..:mad: (Han er ikke medlem her tror jeg).

Kan også forstå selgers synspunkt, men ganske irriterende!
 
Vet ikke hva andre synes, men jeg personlig kan ikke fordra folk som bryter avtaler. Har en inngått en avtale, skriftlig eller muntlig, skal en holde seg til det selv om en får bedre tilbud i etterkant.
 
  • Liker
Reaksjoner: fettstykket og andres
Fint at Oslo kommune har krav til 2,0 parkeringsplasser pr. nybygget småhus når folk har bil + el-bil + henger + "praktikantdel" med leietaker med bil (og el-bil) + sønn med russebuss + datter med scooter + garasjen egentlig full av andre ting + en tendens til å sette bilen minst en meter fra veiskulderen + konstant oppussingstrang så det til en hver tid er parkert minst to håndverkere og en vareleveringsbil utenfor.
 
Tekstmeldingen "Sitter i en annen samtale. Ringer deg opp igjen :D".

(Selvfølgelig ble jeg ikke oppringt.)

Her jeg bor er det en veldig populær Remabutikk med liten parkeringsplass rett utenfor døren og flere plasser som man må gå 20-30 meter for å komme til. Sistnevnte plasser er det ingen som benytter, i stedet stiller folk seg i kø og/eller parkerer "kreativt" rett utenfor. Her forleden var det en kar som fant ut at det går an å stille bilen sin midt ute på plassen, slik at ingen av de som er korrekt parkert klarer å flytte bilen sin uten atskillig strev.

Dette var en håndverkerbil, men siden har jeg sett praksisen kopiert både av elbil og BMW :)
 
Jeg arbeidet på Teknisk Museum for mange år siden. På travle dager var det også mye kreative parkeringer. Det var vanskelig å få besøkende til å flytte bilen, selv om dette ble ropt opp på høyttaleranlegget.

Jeg oppdaget at det bedret flyttefrekvensen å legge til i melding at; "... Bilen vil om 10 minutter bli flyttet av museets gaffeltruck...".

Plutselig ble bilen flyttet og trafikken fløt igjen....

8
 
Sjuk hjemme på 8 døgnet og det i en uke hvor det ikke skjer noen ting på TS :(
Ser dine 8 sykedøgn, og høyner med 2 uker i foreldreperm - med samme vakuum på TS som denne uken begge ukene :confused:
Gleder meg som en unge til å komme i arbeid igjen!!
 
Å gjennomføre den vanskelige samtalen og fortelle F2F at "Beklager, men ditt engasjement hos oss må avsluttes" pga. kostnadskutt i petroleumsnæringen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel