Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Tåke i går. Nytt helikopter i dag. Ingen fly fra Kristiansund, ingen fra Trondheim, Molde eller Ålesund. Ser ut som at det er umulig å komme seg til Bodø denne lørdagen.
Alternativet til å overnatte er å kjøre 12timer i leiebil:mad:
 
Skulle ønske jeg var der @Skovdahl - og ikke her som jeg skal være neste uke:

rwVDvkK.png
 
At Posten ikke klarte å levere klokken min innen helgen, og at den ikke kommer før mandag. Ikke ideelt når jeg reiser vekk i drøyt to uker på søndag…
 
1. Lissene på den ene skoen røyk når jeg skulle knyte den i dag tidlig. Måtte finne frem reserve-skoene som er noen digre DC Shoes skatesko som jeg aldri bruker blant folk (jeg fikk dem av min bror, som elsker sånne sko)
2. Til alt overmål; oljetrykksmåleren jeg monterte på fredag (som fungerte plettfritt fredag kveld og søndag ettermiddag) sluttet plutselig å virke i dag tidlig, like før jeg svingte ut på hovedveien. Det bar rett tilbake til garasjen for å sjekke om det var lekkasjer eller ledningsbrudd, men dengang ei. Nålen går rett til fullt utslag så fort måleren får strøm, helt uavhengig av hvorvidt den får signaler fra giveren eller ikke. Ny måler må handles inn, der altså.

Alt i alt; en irriterende start på uken!
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
"Samlingen" ble plutselig halvert!:/ godt neste ur er lett å få tak i, eller nei så lett er det ikke:( lukter ventepølse lang vei dette!
 
Når siste arbeidsuke før ferien, som per plan skulle brukes til rydding og planlegging fremover, må brukes til brannslukking og problemløsning via kollegaledsaging.
 
Ca 1100 km bak rattet i ren transport oppdrag for nær familie iløpet av lør-man. 5 mil hjemmefra kommer den tørre 'knekke' lyden, frontruta sprekker i øyne høyde på fører siden. Egenandel, lure seg unna på jobben for å få ny rute, alt som hører til, kjedelig :(
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher