Får endelig håpe ingen her, eller noen nær av noen her er rammet av helistyrten idag.
En tragedie.
Føler med de som sitter igjen
Får endelig håpe ingen her, eller noen nær av noen her er rammet av helistyrten idag.
En tragedie.
Berettiget kritikk: "Redningsaksjon avsluttet. Alle 13 antas omkommet"
Man avslutter ikke en slik aksjon så tidlig - i lyst vær - uansett. Man fortsetter, gjerne med forminsket styrke, å lete etter savnede. Uansett - til de er funnet. Ikke for at det er sannsynlig for å finne overlevende, men av respekt for de pårørende.
Dette bør få etterspill.
Imidlertid er det, dessverre, ikke en redningsaksjon lenger ettersom alle tretten antas omkommet. Uansett en forferdelig hendelse som berører mange.
Takk. Første gang jeg ser den ordlyden, som er viktig for de etterlatte. Bra. Trodde vi hadde fått en ny tilnærming i søk- og redningsarbeid.Det er vel formelt sett innstilt søk, men det pågår fortsatt søk etter de to siste. I hvert fall i følge BT da. @Loevhagen
http://www.bt.no/nyheter/lokalt/11-funnet-omkommet-3587852.html
Ettersøk er i regi av Vest Politidistrikt, og vil sikkert pågå så lenge det er forsvarlig, og mannskap orker.Takk. Første gang jeg ser den ordlyden, som er viktig for de etterlatte. Bra. Trodde vi hadde fått en ny tilnærming i søk- og redningsarbeid.
Klokken 17 er redningsaksjonen formelt avsluttet. Det pågår fortsatt søk etter de to siste personene, men også de antas å være omkommet.
Takk. Første gang jeg ser den ordlyden, som er viktig for de etterlatte. Bra. Trodde vi hadde fått en ny tilnærming i søk- og redningsarbeid.
Klokken 17 er redningsaksjonen formelt avsluttet. Det pågår fortsatt søk etter de to siste personene, men også de antas å være omkommet.
Kjenner jeg ikke helt klarer å engasjere meg i problemet, men gøy at noen gjør det såpass til gangs, at det postes her.Dynetrekk med sidemating. Hvorfor?
Okey, det er fortsatt tidlig. Men jeg scrollet gjennom finn og så helt tilfeldigvis på en nyere klokke som hadde ganske grei pris. Skjønte etter et par sekunder at det var min egen annonse. Haha!