4-6 uker på intravenøs antibiotika..Håper det løser seg snarlig, og god bedring til den lille
4-6 uker på intravenøs antibiotika..Håper det løser seg snarlig, og god bedring til den lille
Stakkar liten Får håpe det hjelper da. Men intravenøst? Må dere være på sykehus i halvannen mnd?4-6 uker på intravenøs antibiotika..
Huff. Jeg håper det blir bra. Uansett så virker det som vesla er i gode hender...4-6 uker på intravenøs antibiotika..
Jepp, hvertfall det jeg fikk beskjed om å forberede meg på isted. Det var før MR, så jeg håper det er bedre enn forventetStakkar liten Får håpe det hjelper da. Men intravenøst? Må dere være på sykehus i halvannen mnd?
Håper det ble bedre enn forespeiletJepp, hvertfall det jeg fikk beskjed om å forberede meg på isted. Det var før MR, så jeg håper det er bedre enn forventet
Håper det ble bedre enn forespeilet
Ellers, og litt mer trivielt, men likefullt irriterende.
At årets første snø kommer like 'overraskende' på bilistene hvert år.
Når man idag hører om paniske køtendenser hos dekksjappene, så blir jeg skremt over bilisters uhørt slette holdning til å kjøre med sommerdekk på høst- og vinterføre.
Mhm!Kanskje enda verre når folk ikke vet hvordan man bytter dekk....
8
Makrell i tomat.
Når et helt nytt og dyrt ur i pakke fra AD åpnes og haka ramler på knærne når du tar av bezelbeskytter og ser dypeste ripe ever og du ved nærmere studie ser en lug som er flattrykket.. Nedtur på helgestarten og gleden av en jomfruelig unboxing forsvant som dugg for sol.. AD ordner opp, så ikke vits i spørre hvem.
Klarte selvfølgelig å knekke den ene bolten når jeg skulle spare 300,- på å bytte dekk selv. Er det krise å kjøre den med kun 3 bolter på det ene hjulet?
Ok, takk. Noen langtur blir det ikke, men skulle vært en tur i butikken, og så må jeg vel få den til et verksted på mandag.en kort tur - nei
lenge - ja