Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Synd de har ødelagt noe som kunne vært ok:mrgreen:

Personlig kjører jeg fort noen frekke Crockett & Jones Ebury (double monks i canvas og blått lær) til blådress. Rebell!
Det er ganske rebelsk!

En favorittlook for meg er sorte double monks med flannel dress. Kanskje et fremtidig par :cool:

• Liker
Reaksjoner: BigT
+1

For nordmenn generelt er dykkerklokke til dress det minste problemet.

Jeg kan ikke like upussede sko, belter som er for brede til dressbukser, belter som har store spenner og/eller ikke matcher skoene, slipsknuter som verken passer skjorte eller dress, slips som henger midt på magen, dårlig tilpassede dresser - inkludert «slimfit» dressbukser som ser ut som treningsbukser, dressbukser som passer best når det er høyvann, ustrøkne skjorter, skjorter som er for trange - og for å toppe det hele; korte ytterjakker, gjerne i vanntett stoff, som brukes når man har på dress.

En gang hadde eg vært enig men no er eg slutta å bry meg . Dei mest interessante menneskene er ikkje alltid dei mest velkledde.

Hvordan kunne du (og de med halvhode) ane at Wolden Bache ikke var medlem i Ap? Eller hadde en svoger som var det? Eller hadde festa med Giske?

Wolden Bache er tydeligvis bare i huset for midlertidig pynt.
Men uansett, ingen av de er her for å tjene landets interesser.

1644073388690.jpeg

Ja - forutsatt at du er agent 007 og trenger de ekstra gadgets hans klokker normalt innehar, også når du er iført dress eller smoking. Ellers er sub til dress helt dust og bekrefter at du er akkurat det, eller mer tilgivelig, ikke har råd til et dedikert dressur;)
Men da kommer spørsmålet; er det ikke da bedre å ikke ha på seg klokke inntil dress enn å f.eks bæsje på leggen sånn som krompen gjør med den grusomme blå smartklokka? Jeg tror jeg hadde gått uten og spart opp til et dressur.

Ja - forutsatt at du er agent 007 og trenger de ekstra gadgets hans klokker normalt innehar, også når du er iført dress eller smoking. Ellers er sub til dress helt dust og bekrefter at du er akkurat det, eller mer tilgivelig, ikke har råd til et dedikert dressur;)
Jeg er 006

• Liker
Reaksjoner: SantaMonica
Da er det jo forståelig med en sub til dress:
- Agent 006 også kjent som Janus, er en rollefigur som er hovedmotstanderen til James Bond i filmen GoldenEye fra 1995. Mao.. Ikke en spesielt stilbevisst agent, heller en taper og sviker;)
I could tell you but then I’d have to kill you ;)
:censored:

Da er det jo forståelig med en sub til dress:
- Agent 006 også kjent som Janus, er en rollefigur som er hovedmotstanderen til James Bond i filmen GoldenEye fra 1995. Mao.. Ikke en spesielt stilbevisst agent, heller en taper og sviker;)

Janus er den romerske guden med to ansikter.

• Liker
Reaksjoner: Gin