+1Å ha covid, selv om det foreløpig bare arter seg som en plagsom forkjølelse i mitt tilfelle.
Så har du den gjengen som tar av seg diver'n før de går uti vannet...#safetyfirst lissom...Hver gang jeg ser dudes med Calatrava og speedo ved bassenget så blir jeg bare så oppgitt!
Det er faktisk en del av kjøreopplæringen på tungbil, så tipper vedkommende har lappen på C/CE. Handler om drivstofføkonomi og å kjøre så grønt som mulig. Men kan være plagsomt selv om.Folk som slakker ned 300meter før lyskryss for å sige seg inn i grønt lys.
Det er helt korrekt. Noe av det første man lærer på tung bil.Det er faktisk en del av kjøreopplæringen på tungbil, så tipper vedkommende har lappen på C/CE. Handler om drivstofføkonomi og å kjøre så grønt som mulig. Men kan være plagsomt selv om.
Det er faktisk en del av kjøreopplæringen på tungbil, så tipper vedkommende har lappen på C/CE. Handler om drivstofføkonomi og å kjøre så grønt som mulig. Men kan være plagsomt selv om.
Feigt å vise bremselys vettu. Da blir det sånn.Tungbiler har litt andre hensyn . Uansett så er det en ganske egoistisk kjøremåte der en forstoppet trafikken helt unødvendig.
Feigt å vise bremselys vettu. Da blir det sånn.
Spøk til side, om flere hadde kjørt som tungbiler, skal du bare se det hadde blitt litt mer flyt i trafikken. For da er man helt avhengig av flyt.
Det er ikke tvilsomt i det hele tatt. 90% av trafikken hadde hatt mye bedre flyt hvis alle hadde prøvd å se trafikkbildet fra en tungbil. Det handler om lese trafikkbildet på en mer effektiv måte å kjøre mer sømløst og drivstofføkonomisk. Men for sjåfører som aldri har kjørt noe større så kan det virke ulogisk og irriterende.Tja einaste eg ser er at trafikken stopper opp nedover dei nederste 2 rundkjøringene og et kryss .. så tvilsomt .
Det er ikke tvilsomt i det hele tatt. 90% av trafikken hadde hatt mye bedre flyt hvis alle hadde prøvd å se trafikkbildet fra en tungbil. Det handler om lese trafikkbildet på en mer effektiv måte å kjøre mer sømløst og drivstofføkonomisk. Men for sjåfører som aldri har kjørt noe større så kan det virke ulogisk og irriterende.
Ok, my bad. Har vært yrkessjåfør i 25 år men da jeg visst tenkt helt feil hele tidenNo er der ca 30t forskjell mellom en trailer og en personbil så om en kjører Toyotaen som om det er et vogntog så er det ikkje rart det er kø. Ofte ender dissa sjåførene opp med å sperre alle felt fram mot krysset slik at for dei som skal svinge av og har grønt lys må vente på at dinna sinka siger seg fram til krysset
Blir ikke mer action ut av dette @arvidrattlaas