Må få ut frustrasjon et sted, er klokke relatert…
Kjøpte en klokke via. Chrono24 for første gang. Klokken sendt fra Japan, 2 dager til Norge. All good. Ifølge sporing har den kommet til min heimplass idag(og forventet leverings dag)men sendt i retur etter senders ønske.
Synest dette var rart, ikkje fått beskjed om dette fra selger(som eg trudde, ref. senders ønske som det stod i postens sporings app)Tok kontakt med Bring (som er samarbeids partner av UPS i Norge der får eg vite det er UPS som har krevd en retur) Får et nummer til «UPS Norge» kommer fram til en amerikansk talende type som forteller at returen ikkje skal til Japan. Men hvor og hva visste han ikkje ?
Vi er god på mye i Norge, men hvorfor er vi så himla dårlig på befrakting?
Har ekstremt mange dårlige erfaringer med frakt i Norge uavhengig av befrakter.
Jada, og sånn går dagene
Så får vi se om klokken dukker opp en dag.