- Medlem
- 26. april 2011
Du kan kanskje skrive preferert pronomen på en lapp og henge rundt halsen så slipper du å svare?Å måtte svare for hvilke pronomen eg bruker. Nei takk. Det tullet blir eg ikkje med på .
Du kan kanskje skrive preferert pronomen på en lapp og henge rundt halsen så slipper du å svare?Å måtte svare for hvilke pronomen eg bruker. Nei takk. Det tullet blir eg ikkje med på .
Å måtte svare for hvilke pronomen eg bruker. Nei takk. Det tullet blir eg ikkje med på .
Du kan kanskje skrive preferert pronomen på en lapp og henge rundt halsen så slipper du å svare?
Vis vedlegg 375900
Du kan kanskje skrive preferert pronomen på en lapp og henge rundt halsen så slipper du å svare?
Vis vedlegg 375900
Hvis det er arbeidsgiver får du skyve tilbake med at de bryter Likestillings- og diskrimineringsloven hvis de spør deg om legning, kjønnsidentitet eller kjønnsuttrykk.Å måtte svare for hvilke pronomen eg bruker. Nei takk. Det tullet blir eg ikkje med på .
I alle dager.. Hva begrunner de det med??Når man veihjelpen har like lang leveringstid som stål Rolex fra forhandler.
8 timers venting for bergebil sentralt i Bergen...
"STOOOOOR arbeidsbelastning i regionen".I alle dager.. Hva begrunner de det med??
Når noen enkle reimer bruker 1 dag fra Tyskland til Norge, jeg betaler toll i appen og får bekreftelse. Så har den vært 12 dager i Lørenskog uten at posten kan si meg hverken hvor den er eller om den kommer fordi det er brevpost uten sporing. Litt lykke og fromme på det greiene.
Er norske posten nå, og den er på posten sin sentral ferdig fortollet. Ikke at det hjelper ser det ut til..Pass deg!
Jeg hadde en tilsvarende opplevelse med DHL. Kontaktet de flere ganger og klaget, de sa de ikke hadde den og at den lå for tolldeklarasjon. 3 uker etter ankomst til Norge ankom den meg, med regning på 700kr fra DHL for oppbevaring….
Nei, det kan jeg ikke likeEr norske posten nå, og den er på posten sin sentral ferdig fortollet. Ikke at det hjelper ser det ut til..
Hehe, det er faktisk ganske lett - om man kan det.Fettpresse. Eller ikke pressa i seg selv, men å skifte fettboks/innsats/hva det nå heter.
Etter ti min svetting og skittent fett på alle klær, hår, svette, bæsj. Klarte jeg det.
Ikke bare stress å få inn nytt fett, men umulig å få ut den gamle innsatsen også.
Dette lærte jeg ikke på Siv.øk-studiet, håper det finnes enn enklere metode for dere som vet?!
Kunne postet i Herlig liv-tråden da jeg klarte det, men nedsiden av prosessen var mangegangeren oppsiden av resultatet.
Lite ikke fett ass!
Vis vedlegg 376686
Ja, det er ikke så vanskelig. Men det er det jo ingenting som er når man kan det har brukt noen hundre sånne patroner.Hehe, det er faktisk ganske lett - om man kan det.