- Medlem
- 2. mai 2009
Ja - skal sette meg skikkelig på bakbena - den egenandelene skal koste hertz dyrt i timer og og drive inn-Da tror jeg at jeg ville stått knallhardt på dette - skaden er ikke dokumentert før bilen ble flyttet fra der du leverte den inn, ergo er det Hertz som må bevise at skaden var tilstede da bilen ble levert inn og ikke er påført etter at bilen forlot din kontroll. Dette ansvaret kan de ikke lesse over på deg som kunde.
Ellers kan det jo, som hanse påpeker, være andre muligheter om Hertz ikke lar seg kue - mange reiseforsikringer dekker egenandel ved slike skader.
Men ja - mye kan skje på 4 timer og 1 km … skal bruke det for alt det er verdt.
Greia er jo at det er en app /playtform side som man kan laste opp bilder i før man begynner og bruke bilen. Det er på denne siden utleier laster opp sine bilder - vi hadde jo ikke lastet opp noe ( dumme som
Vi er) men det kan jo da hertz se og da er vi vel fritt vilt . Har lest 10talls ekspempler på nett hvor folk har fått regninger på felgskader fra hertz ( men tatt bilder uten og laste opp ) når de konfronterer hertz så legger hertz seg helt flat og sier at de de desverre har begått en feil
Redigert: