Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Folk som setter klokker på salg i forumet UTEN pris i annonsen.
Først og fremst: når du prøver å selge noe, er PRISEN hovedinformasjonen folk er interessert i.
Er prisen din hemmelig, får jeg ikke en gang lyst å melde deg for å finne hemmeligheten din ut.
Og jeg konkluderer med at det er nok stipulert i reglene for å selge klokker på forumet :rolleyes:

2.4 Prisantydning er påkrevd informasjon
Pris eller prisantydning skal alltid forekomme i annonser der noe selges. Ved ønske om bytte settes en bytteverdi eller antatt bytteverdi. Unntaksvis kan man fravike fra å oppgi prisantydning/bytteverdi, i tilfeller hvor man ønsker bytte i en spesifikk klokke.

I slike annonser bør det være alles oppgave å sende en PM med "Hei kjempefin klokke. Hva er din siste pris?"

(Enentuelt spille veldig interessert og stiller mange spørsmål. Gjerne etter opplysninger som står i teksten).

8

I slike annonser bør det være alles oppgave å sende en PM med "Hei kjempefin klokke. Hva er din siste pris?"

(Enentuelt spille veldig interessert og stiller mange spørsmål. Gjerne etter opplysninger som står i teksten).

8
Jeg har ikke tid å bruke på folk som gidder ikke å lese reglene når de annonserer noe på et forum.
Dessuten, å nevne prisen til en gjenstand man selger, gjelder ikke en gang om "husreglene".
Det burde falle inn av seg selv.

Bjørn Müller er død.
1732021705629.png

Dette er veldig, veldig trist. 😢

Bjørn Müller er død.
Vis vedlegg 384994
Dette er veldig, veldig trist. 😢
Dokumentaren ..en farligere variant..er nå blitt lagt ut igjen på NRK, anbefalles for alle - selv om man ikke er BSG fan. Disse gutta er de eneste 100% ekte rockere som Norge har hatt, de lever ut rocke-klisjeen nesten til det parodiske. Produktiviteten er jo også helt hinsidig, med mer enn 1000 boggi-rock låter som Barli (gitar) har skrevet.

Redigert:
Det nyeste stuntet til Jaguar.
Jaguar og Land Rover ble absorbert av Tata Motors i 2008, og Blackrock er tungt investert i Tata Power (Renewable Energies) etter avtaler som kom i trinn fra 2022 til 2024.
Noe som er observert: Tilfeldigvis, alle som åpner døren til Blackrock(eller de store investorene som ligger bak) får ofte samme "ekstravagant" PR behandling(basert på ESG/DEI), og svir på samme måte når det møter publikumet.

-Værsågod, og brenn huset ned om du vil.
Det er ikke pengene mine.
1000008051.png

Redigert:
Jaguar og Land Rover ble absorbert av Tata Motors i 2008, og Blackrock er tungt investert i Tata Power (Renewable Energies) etter avtaler som kom i trinn fra 2022 til 2024.
Noe som er observert: Tilfeldigvis, alle som åpner døren til Blackrock(eller de store investorene som ligger bak) får ofte samme "ekstravagant" PR behandling(basert på ESG/DEI), og svir på samme måte når det møter publikumet.

-Værsågod, og brenn huset ned om du vil.
Det er ikke pengene mine.
Vis vedlegg 385270
Elon Musk var heller ikke imponert…

Elon Musk var heller ikke imponert…
Elon har sin mening som mange andre i business miljøet.
Men det som gjelder mest, er hva kundene ønsker seg.
Temaet er ikke noe nytt: Forbes tok ut en artikkel på det i 2023.
Det forklarer litt om det som foregår.

-In it, he (Larry Fink/Black rock CEO) said “Behaviors are going to have to change. This is one thing we’re asking companies. You have to force behaviors. At BlackRock we are forcing behaviors.”

Nok om det: jeg bare peker på fenomenet.
Vi trenger ikke å gå mye dypere inn i det ;)