altså, fine klokker, men det der var vel en lansering som var litt meh...
altså, fine klokker, men det der var vel en lansering som var litt meh...
Ikke helt innertier for min del de der nei.
Denne her har vært min jobbklokke i et par år, en Nomos Ahoi Atlantic Datum (Ref 553). Jeg har brukt den på den medfølgende blå reima. Testa en lærreim jeg kjøpte fra Nomos her på dette bildet. Er ikke så sikker på at den fargekombinasjonen traff helt.
Vis vedlegg 290616
Oj, ja den var lekker.
Ja, dessverre kun 75stk (ut i fra min begrensede tyskkunnskap). https://www.blome-uhren.de/de/products/nomos-164-s19Oj, ja den var lekker.
Hvilken modell er det?
Begrenset antall og utsolgt for lenge siden..?
Vis vedlegg 292319
Lanseres i morra. Club 36 med en pen fargekombinasjon.
Tror de valgte en Club Campus pga. at den skulle være tilgjengelig for flest mulig. Lykke til.Fysen på denne hvis det jeg har sett av bilder stemmer med hva som faktisk blir lansert. Ser det spekuleres i 100 eksemplarer i første batch. Krysser fingrene for fornuftig pris
(Papir) Hvit skive, oliven subsekund, og røde detaljer (fargene i bildet over). Ellers standard Club Campus 36, men med glass i baklokk.Finnes det bilder og specs?
Har ikke sett noen store klager på urverket. Jeg har ikke hatt problemer med Alpha urverket (har hatt en Tangente og har en Club), men det er jo bare to datapunkt.Har siklet på en club campus 36 i lengre tid, nydelige klokker som appelerer til meg, og kanskje til å med som eneste klokke i den rimeligere delen.
Men hvor godt er Alpha verkene deres. Er det en pålitelig arbeidshest?
Ligger den ute for salg enda, eventuelt hvor?
Har meldt meg inn på FB, men ikke godkjent enda. Takk for tips @kire