- Medlem
- 26. april 2011
Hvor lenge synes dere at vi nye skal stå med lua i hånda før man får lov til å si noe?
Prøv litt lengre.
Hvor lenge synes dere at vi nye skal stå med lua i hånda før man får lov til å si noe?
Prøv litt lengre.
..........................
Over til noe helt annet. @Klokkomaniac ; hvilke ur liker du, spesiellt/spesielle ur i tankene? Nettopp kjøpt eller planer om å kjøpe?
Lag en tråd i startgropen og så kommer det nok mange innspill til hva du kan kjøpe eller vurdere å kjøpe, mer eller mindre i henhold til preferansene dine.
@Trådstarter; Beklager at tråden din har sklidd ut slik. Stor sans for reviewen din etter å ha hatt uret ett år, noe flere av oss burde gjøre!!
Kan vi ikke prate om de som kjøper dyre OEM straps til paneraiene sine istedet for å handle av det originale utvalget til panerai? For den skjønner jeg ikke.
Nå har ikke jeg fulgt med på denne tråden en liten stund og gidder ikke å bla tilbake i tilfelle jeg har gått glipp av noe her og ditt innlegg @Lilac har annen mening, men jeg skjønner ingenting jeg heller. Da tenker jeg på det du skriver...
Oem=original equipment manufacturer, dvs "det originale utvalget til panerai" slik du skriver...........
Oki, mente aftermarket, men resten av innlegget la vel igjen liten tvil om hva jeg mente. Deduksjon.