Friskt!! Steike heller..får jo en pent brukt SD for den prisen!Veil. pris er 63000kr ifølge Bjerke.
Friskt!! Steike heller..får jo en pent brukt SD for den prisen!Veil. pris er 63000kr ifølge Bjerke.
Friskt!! Steike heller..får jo en pent brukt SD for den prisen!
Helt enig. Speedy er flott, men i det prissjiktet er det mye annet som frister mer. Og det er synd.Speedy den originale tul 38,5k er latterlig. Der er den ikkje.
Flott ur, men ikkje til nær 40k
Speedyen har alltid vært under priset. En Speedy til 40 er mer verdt pengene enn en Submariner til snart 70.Speedy den originale tul 38,5k er latterlig. Der er den ikkje.
Flott ur, men ikkje til nær 40k
Speedyen har alltid vært under priset. En Speedy til 40 er mer verdt pengene enn en Submariner til snart 70.
Snart går det opp for folk at Speedy har faktisk mye historie å fare med. Submariner er nesten bare bygget på reklame gjennom glansede blader i 50 år.
Just my 2 cents
Helt enig. Speedy er flott, men i det prissjiktet er det mye annet som frister mer. Og det er synd.
Jeg er selv på omegabølgen om dagen og vurderer et par alternativer, men hvilken modell sammenligner du med? SD/Sub leveres ikke med originalt med reim.Må si meg strålende fornøyd med at po`n min har økt med 10k på tre, fire mnd.
Når det er sagt så må jeg si at kvalitets følelsen er høyere på omega po i forhold til Rolex sub/seadweller.
Dette er da en høyst personlig mening. Reima på rolex den føles billig den
Jeg er selv på omegabølgen om dagen og vurderer et par alternativer, men hvilken modell sammenligner du med? SD/Sub leveres ikke med originalt med reim.
speedmaster til 40k er hakket for drøyt spør du meg!
jeg vurderte både sinn 103 og speedmaster mot hverandre før jeg faktisk gikk for 103'en, og kom til slutt frem til at speedmasteren ikke var verdt de ekstra 15k i forhold; spesielt med tanke på at lemania urverket ikke akkurat er haute horlogerie, og at 50m vanntetthet ikke egentlig er bra nok for en hverdagsklokke.
at den har steget med over 10k på et halvt år etter det igjen forteller oss egentlig bare at prisen ikke har noe med virkeligheten å gjøre, og kun handler om hva omega tror folk er villig til å betale.
at en sub er enda dyrere igjen, betyr ikke at speedmasteren er en god deal...
Jeg er selv på omegabølgen om dagen og vurderer et par alternativer, men hvilken modell sammenligner du med? SD/Sub leveres ikke med originalt med reim.