Oppdatert! MC/BIL- GTG

Kommer om jeg har mulighet, og tipper det passer, men det vet jeg ikke før den dagen omtrent... :)

Kommer forøvrig i BMWn. Bare en E91 diesel stasjonsvogn (men såpass modifisert at den klarer under 9 min på Nürburgring).

Ja, jeg må jo dukke opp jeg også. Trenger ikke mat, men en kopp kaffe er aldri feil.
Aner ikke hva jeg dukker opp i, men det har vel enten 2 eller 4 hjul. Er ikke superfornøyd med tilstanden på noen av dem for øyeblikket, men det får vel duge.

Zawatch: Det er ikke tilfeldigvis en 535 post-facelift du har vel? Har sikla på en sånn lenge og det hadde vært artig og fått tatt en i nærmere øyensyn. De dukker opp så altfor sjeldent.

Så bra at flere ønsker å delta :mrgreen:

Det ble nevnt tidligere i tråden at det var ønskelig med en liten kjøretur når vi først hadde samlet så mange autofile.

Kjenner ikke området så godt som sikkert flere her inne, så bra om noen tenker ut en liten sløyfe som passer bra.

Legg gjerne ut forslag her også.

En bilbutikk?

Jeg har ikke besøkt den selv, men min far har nevnt at det på Ramstadsletta, ved siden av Esso-stasjonen/Scandic Hodel/Gartneriet skal være en bilbutikk med en del finere biler. Han har misstenkt at det har vært tidligere (1-3 år gamle) leasing biler.

Det er ikke lange turen, men en liten "swipp".

:cool:

Jeg har ikke besøkt den selv, men min far har nevnt at det på Ramstadsletta, ved siden av Esso-stasjonen/Scandic Hodel/Gartneriet skal være en bilbutikk med en del finere biler. Han har misstenkt at det har vært tidligere (1-3 år gamle) leasing biler.

Det er ikke lange turen, men en liten "swipp".

Takk for forslag. Det er en god ide å ha et mål for kjøreturen og en bilbutikk med masse snadder er et godt forslag. Hva heter den bilbutikken?
Personlig har jeg hatt en drøm om å få besøkt Autostrada, men vet ikke helt om de er lystne på at 20+ karer plutselig kommer rennende inn døren:p

Kanskje man skulle ha sendt de en mail og hørt om det var rom for å komme og titte litt? Hva mener dere?

Håper også at folk tar med seg noen flotte ur til samlingen på sjøflyhavna. Personlig håper jeg å se masse ur-snadder rundt bordet:mrgreen: Tar nok ikke med hele boksen selv, men satser på å ta med 3-4 stk.

Jeg har søkt litt og funnet ut at butikken heter ALD-Carmarket (http://aldcarmarket.no).

Det er vel 10-15 minutter fra Sjøflyhavna. Vi kan svinge ut på motorveien og ta strake veien bort, eller vi kan kjøre litt småveier. Dersom noen har "plass til mer" så er det en bensinstasjon i nærheten også. Som kjent har de nok bensin der også (i tillegg til pølser, boller etc).

Autostrada er også et snadder sted!! Det er ikke lenger dit!

Jeg har jo noen kontakter litt opp i autostrada-systemet så jeg kunne jo alltids ha hørt om de kunne ordnet til en visningskveld.
Det er ikke umulig at de har en viss egeninteresse av det heller da det utvilsomt er flere her inne som tydeligvis har økonomien i orden og interesse for bil. Det er jo sånt som de pleier å sette pris på.

Jeg skal fiske litt jeg så sier jeg ifra hva jeg får til svar.

Jeg har jo noen kontakter litt opp i autostrada-systemet så jeg kunne jo alltids ha hørt om de kunne ordnet til en visningskveld.
Det er ikke umulig at de har en viss egeninteresse av det heller da det utvilsomt er flere her inne som tydeligvis har økonomien i orden og interesse for bil. Det er jo sånt som de pleier å sette pris på.

Jeg skal fiske litt jeg så sier jeg ifra hva jeg får til svar.

Det hørtes helt magisk ut. De stenger klokken 14.00 den lørdagen i utgangspunktet, så det hadde blitt litt stress å skulle rekke denne fristen når vi skal møte 12.00 på kafeen. Men om de hadde kunnet åpne litt etter tiden for oss hadde det vært fantastisk med en egen privat visning etter stengetid.

kjør på sier jeg bare :)

Ja, det var noe sånt jeg også tenkte. Det er jo ikke umulig at det er lettere å få til noe etter stengetid heller, hvis det da er færre folk i lokalet og man ikke oppholder selgerne.

Jeg sier ifra når jeg hører noe jeg,

Da er Autostrada sport med på leken og vi kan ta turen dit for å myse etter stengetid. :)

Det kan bli en bra dag dette.

Ittno problem. ;)
Jeg er ute i sjøen på jobb for tida så vi ble enige i å ta detaljene når jeg er tilbake, men det virket som at det var ganske åpent for deres del.

Når er det ønskelig for folket å ende opp der? Hvis vi regner litt tid til å sikle på biler, drikke kaffe, sikle litt på klokker, ta en matbit, sammenlikne en 0-100 sprint mot en runde i nordsjøyfa, ljuge litt og ta en omvei til autostrada så kan det jo være greit å ha litt tid. Så 14.30 kanskje? Eller seinere/tidligere?

Kjør debatt!

Ittno problem. ;)
Jeg er ute i sjøen på jobb for tida så vi ble enige i å ta detaljene når jeg er tilbake, men det virket som at det var ganske åpent for deres del.

Når er det ønskelig for folket å ende opp der? Hvis vi regner litt tid til å sikle på biler, drikke kaffe, sikle litt på klokker, ta en matbit, sammenlikne en 0-100 sprint mot en runde i nordsjøyfa, ljuge litt og ta en omvei til autostrada så kan det jo være greit å ha litt tid. Så 14.30 kanskje? Eller seinere/tidligere?

Kjør debatt!

Tenkte det samme selv. Mellom 14.30 og 15.00 burde gå greit. Gleder meg skikkelig!

Ittno problem. ;)

Kjør debatt!

Om vi skal gjøre alt det du nevner her(noe jeg forøvrig håper) tror jeg 15.00 er en fin tid. Liker ikke å ha dårlig tid og tror 2,5 time går fort i godt lag:mrgreen:

Noen kommer kanskje litt senere en 12.00. Mat skal kanskje bestilles, klokker skal beskues, doninger skal beskues, skrytehistorier skal fortelles osv. Også skal vi jo kjøre samlet bort... tiden går fort:cool:

Vil bare nevne (og minne på) at Gumball 3000 er i byen på søndagen. Dagen etter altså. På rådhusplassen sies det.
Husker ikke hvor jeg har lest det, så vet ikke noe særlig mer detaljer heller.

Med andre ord, det blir en bilfylt helg for min del :D :cool:

K