Jeg har ikke besøkt den selv, men min far har nevnt at det på Ramstadsletta, ved siden av Esso-stasjonen/Scandic Hodel/Gartneriet skal være en bilbutikk med en del finere biler. Han har misstenkt at det har vært tidligere (1-3 år gamle) leasing biler.
Det er ikke lange turen, men en liten "swipp".
Jeg har jo noen kontakter litt opp i autostrada-systemet så jeg kunne jo alltids ha hørt om de kunne ordnet til en visningskveld.
Det er ikke umulig at de har en viss egeninteresse av det heller da det utvilsomt er flere her inne som tydeligvis har økonomien i orden og interesse for bil. Det er jo sånt som de pleier å sette pris på.
Jeg skal fiske litt jeg så sier jeg ifra hva jeg får til svar.
Ja, det var noe sånt jeg også tenkte. Det er jo ikke umulig at det er lettere å få til noe etter stengetid heller, hvis det da er færre folk i lokalet og man ikke oppholder selgerne.
Jeg sier ifra når jeg hører noe jeg,
Da er Autostrada sport med på leken og vi kan ta turen dit for å myse etter stengetid.
Det kan bli en bra dag dette.
Ittno problem.
Jeg er ute i sjøen på jobb for tida så vi ble enige i å ta detaljene når jeg er tilbake, men det virket som at det var ganske åpent for deres del.
Når er det ønskelig for folket å ende opp der? Hvis vi regner litt tid til å sikle på biler, drikke kaffe, sikle litt på klokker, ta en matbit, sammenlikne en 0-100 sprint mot en runde i nordsjøyfa, ljuge litt og ta en omvei til autostrada så kan det jo være greit å ha litt tid. Så 14.30 kanskje? Eller seinere/tidligere?
Kjør debatt!
Tenkte det samme selv. Mellom 14.30 og 15.00 burde gå greit. Gleder meg skikkelig!
Ittno problem.
Jeg er ute i sjøen på jobb for tida så vi ble enige i å ta detaljene når jeg er tilbake, men det virket som at det var ganske åpent for deres del.
Når er det ønskelig for folket å ende opp der? Hvis vi regner litt tid til å sikle på biler, drikke kaffe, sikle litt på klokker, ta en matbit, sammenlikne en 0-100 sprint mot en runde i nordsjøyfa, ljuge litt og ta en omvei til autostrada så kan det jo være greit å ha litt tid. Så 14.30 kanskje? Eller seinere/tidligere?
Kjør debatt!