Oppdatert! MC/BIL- GTG

Jeg kan i april, bare vegvesenet får fart på kostingen. Ingen av godbilene kjøres ut på disse veiene..

Ellers er mai fullspekket av arrangement, men første helgen i mai er ok, eventuelt den 12. Kan jo eventuelt samkjøres med Vårmønstringen til NSK den 13. Mai.

Jeg prøver å stille på Aker brygge gitt at det blir noe av.

Er det muligheter for oss uten bil (les: bil av betydning) og sykkel, å være med på dette?
Jeg sitter gjerne på...... :), dog er det vanskelig å få til noe i April :(

Jeg har i alle fall én plass ekstra. Dersom grombil nummer to blir klar trenger jeg også en sjåfør til denne. Så det løser seg nok.

Greit, vi kan vente til ut i mai. Egentlig ble jeg bare litt utålmodig siden det er så fint vær.:mrgreen: Kommer med et mer utfyllende svar straks jeg er ferdig på jobb.

Jeg har bare ett kjapt spørsmål.
Er det sykt å ha lyst til å kjøpe seg sykkel igjen så man kan være med på gtg?:confused::eek:

Skjønner på stenmingen at Mai er mest aktuelt. Skal titte gjennom forslagene som har kommet, og komme med en ny dato straks (et par dager), må bare skjekke opp litt ifht egen kalender først.

Må bare si at det utrolig gøy at det ligger an til og kunne bli en del som møter, spesielt de som kommer langveis fra.

På spørsmål om det er greit med en "vanlig" bil så må jeg vel egentlig si ja. Syns ikke det er på sin plass og eksludere noen. Men, kjører du kombibil, så sett igjen barnesetene hjemme.;) Litt stil må vi ha.. Det er vel sikkert også mulig å sitte på med noen som kjører gromsaker, så har man plutselig et rullende lite gtg i gtg'n også.

Argumentet om å vente på vegvesenet og feiebiler er heller ikke så dumt. Fikk en steinsprut i visiret igår som jeg var sikker på at skulle gå igjennom hjelmen. Skvatt så jeg nesten gikk av veien. Ser de allerede har begynt med gatespyling på Skøyen idag, så en skulle tro at de er ferdige tidlig i år, og forhåpentligvis til begynnelsen av Mai.

Jeg er ekstremt nysgjerrig på hva dere tenker å stille med. Hva med å poste litt bilder i tråden, evt linker til bilder som allerede ligger på forumet?

Lynvingen.

Kult vi gleder oss. Synes vanlige biler også er velkomne men morsomst om flest mulig sitter på med entusiastkjøretøy. Jeg har lovet plass til mathfjeld men har bakseter hvis det er krise for noen.

Synes forøvrig det ser best ut om sykler kjører på rekke, så eldste bil og nyere biler i riktig rekkefølge etter den eldste. Da får møtende biler nærmest en reise i tiden:)

Synes forøvrig det ser best ut om sykler kjører på rekke, så eldste bil og nyere biler i riktig rekkefølge etter den eldste. Da får møtende biler nærmest en reise i tiden:)

+1

Kjører faktisk gjerne bak en veteran bil. Digger å se dem i action.

Såfremt jeg kan den aktuelle dagen og ikke har fått et illebefinnende og solgt bilen blir det vel oppmøte i 911en tenker jeg. Mer spennende enn V70en ;).

Dette høres spennende ut!:D
Har eksamen i mai så må uansett en tur til Norge rundt de tider.
Dessverre har jeg ingen "entusiastbil" på norske plater lengere så må evt. stille bakerst på lånte hjul.

Du må bare sette en dato og et tidspunkt som passer deg og dine planer. Det nytter ikke å bli enige om noe på forhånd. Passer det ikke for en så passer det for en annen. Enten kan man eller så kan man ikke.

Jeg skal ikke snakke for min syke mor, men av hensyn til de mest langveisfarende vil det kanskje være lurt å legge arrangementet til en lørdag eller søndag formiddag - typisk high-noon.

Det kom forresten et forslag om å kombinere med vårmønstringen til sportsvognsgutta. Det kunne sikkert vært artig. Selve kjøreturen blir jo sekundær nå som gutta i bur skal være med. Da kan vi like gjerne stå stille og beundre hverandre og hverandres klokker, biler og motorsykler. Joda, det er hyggelig med en kjøretur, men jeg ville nok heller haiket og hatt mikro-gtg i en av bilene fremfor å putre rundt på tomgang med motorsykkelen.

Ikke misforstå meg. Jeg mener ikke at vi skal kjøre som noen svin. Det er bare det at så lenge man har med et par biler i følget så senkes snittfarten noe så til de grader - om man skal kjøre samlet, vel og merke.

Jeg har bare ett kjapt spørsmål.
Er det sykt å ha lyst til å kjøpe seg sykkel igjen så man kan være med på gtg?:confused::eek:

Hehe, tenkte også på det samme:D Søking etter ny sykkel har økt betraktelig i frekvens etter at den tråden her begynte å komme med datoer...

Et forslag fra min side;

Vårmønstringen på Øvrevoll er søndag 13. mai. Hva med at de som har lyst kan innfinne seg på treffet, og at vi deretter møtes på Esso borte i gaten feks kl 1330? Så kan vi samlet kjøre til feks Holmsbu for en iskrem og en klokke-prat? Bare et forslag.

Det kan se ut til at jeg stiller med 1977 Maserati Merak SS og 1979 Porsche 928.
Litt smårusk som må fikses for å være klar med Porschen, men det skulle gå greit.

Ursa major; et godt forslag! De som har anledning kan jo kjøre en ettermiddagsrunde etterfulgt av middag på lørdag, også kan samtlige ses på søndag i rolige omgivelser og hygge på øvrevoll?

Minuteman; for min egen del har jeg vel tenkt at sykkelfolket vil fyke fra og at det er helt ok, så kan vi møtes på avtalte raster for klokkeprat, forhåpentligvis blir det ikke for lang ventetid og dere syklister rekker å ta av dressene og tørke svetten:)

Slik det ser ut kommer det flere langveisfra, og da er det hyggelig å kunne ha noe som skjer begge dagene forsåvidt. Da er set ikke døden for folk som bare kan en av dagene heller:)

Et forslag fra min side;

Vårmønstringen på Øvrevoll er søndag 13. mai. Hva med at de som har lyst kan innfinne seg på treffet, og at vi deretter møtes på Esso borte i gaten feks kl 1330? Så kan vi samlet kjøre til feks Holmsbu for en iskrem og en klokke-prat? Bare et forslag.

Det kan se ut til at jeg stiller med 1977 Maserati Merak SS og 1979 Porsche 928.
Litt smårusk som må fikses for å være klar med Porschen, men det skulle gå greit.

Hørtes ut som en bra forslag :)
Ikke dårlig å kunne stille med to biler heller!
Syns forøvrig Bil/mc gtg høres ut som en interessant sak. Henger meg gjerne på om jeg får lånt meg en sykkel eller en kul bil. Litt stusselig å kjøre hverdagsbilen kanskje :D