Hei alle sammen!
Skulle egentlig tatt opp tråden litt tidligere, men de siste fjorten dagene på jobb har vært langdryge, og prioriteringene deretter.
Det er flere ting som har blitt etterspurt som jeg skal svare så godt som mulig på:
1. Oppmøte tid og sted
2. Kjørerute
3. Sosial sammenkomst i etterkant.
4. Påmelding.
Oppmøte tid og sted:
For å gjøre arrangementet så tilgjengelig som mulig for eventuelle langveisfarende har jeg fundert på å legge kjøreturen til lørdag 12., noe som gir oss friere tøyler under middagen og etterfesten mtp kjøring dagen derpå. De som bor langt unna får dermed mulighet til å sove ut skikkelig før man begir seg på hjemturen. Ingenting er skrevet i sten her, men vil bli fastsatt asap ifht pkt. 4. Nærmere beskjed kommer!
Kjørerute/plan:
Det er kun et motto som regjerer: SIKKERHET!
Mc'er og biler kjører i hver sin klynge. Av hensyn til trafikkaviklingen kjører syklene først i kortesje (dvs i mønster) som ikke lar seg bryte av andre trafikanter, og bilene følger etter så godt de kan.
Det avtales et par checkpoints hvor gruppen samles om vi kommer fra hverandre, og en kaffe/tisse/tafse/softispause.
Ruten vi kjører blir en tur ut på hurumlandet til RV23 gjennom Oslofjordtunnelen (som vi håper er åpen) over til Drøbak hvor vi kjører mot Vinterbro på gamleveien mot Tyrigrava. På grava er det gode parkeringsmuligheter og servering så her blir det en liten pause før vi tar fatt på sjarmøretappen mot Oslo på gml. mosseveien. Når vi kommer inn til sentrum så "ruller" vi opp Rådhusgt til Rosenkrantzgt, opp stripa (Karl Johan), her avslutter vi.
Sosial sammenkomst:
På lørdag ettermiddag blir det middag på Lanternen med påfølgende båtur inn til Aker Brygge hvor vi tar en liten tur "ut". Ikkeno hurramegrundt, kjøring dagen etter
Påmelding:
De som vil delta, send meg en PM så fort som mulig, så jeg for planlagt ifht lør/søn.
Dette ble et rotete innlegg takket være single malt så jeg for heller svare som best jeg kan på spørsmål som dukke opp.
-Vingen