Oppdatert! MC/BIL- GTG

Hittil 4 påmeldte. Håper flere har mulighet til å komme. Synes vi bør være ti eller fler for at det blir noe av.

Send pm om du vil.

Informasjon vedrørende middagen på lørdag.
Grunnet liten respons avlyses denne.

Foreslår gtg på øvrevoll søndag istedet. De som vil kan være med å kjøre samlet fra Aker brygge møtes der 12. Turen går så til øvrevoll.

Lynvingen kommer tilbake vedr en skikkelig mc/bil gathering senere i sommer.

Vel møtt, søndag

Flott å se at det er oppslutning rundt dette. Da er det vel bare finne et egnet sted for møtested. Er nok best å finne et sted i nærheten av Oslo, så det er bare å slenge ut forslag.

Alle kjøretøy er selfølgelig velkomment til noe så uhøytidelig som dette, jo bredere utvalg jo morsommere blir det :)

Håper vi kan avholde dette før fellesferien, så jeg tenker månedskiftet Mai/Juni. Da er det varmt nok for de som kjører tohjulinger også.

Flott å se at det er oppslutning rundt dette. Da er det vel bare finne et egnet sted for møtested. Er nok best å finne et sted i nærheten av Oslo, så det er bare å slenge ut forslag.

Alle kjøretøy er selfølgelig velkomment til noe så uhøytidelig som dette, jo bredere utvalg jo morsommere blir det :)

Håper vi kan avholde dette før fellesferien, så jeg tenker månedskiftet Mai/Juni. Da er det varmt nok for de som kjører tohjulinger også.

Tar du med meg på vei fra lillehammer @iron-man så er jeg med ;) Caravelle`n er full av barneseter og gidder ikke og sykkle:)

Redigert av en moderator:

Høres bra ut, jeg er med.
Tom

Mange fine dager i mai og juni. Sportsvogn Klubben har sin Vårmønstring i mai. Kan prøvekjøre Øvrevoll da, og legge opp til en annen helg med klokker i tillegg?

(Husk forresten Vinterblot GTG i Oslo 6 februar.)

:cool:

Kom gjerne med forslag til egnede steder hvor vi kan møtes. Fint med et sted som man kan sitte ute(mulighet for tak om været ikke er helt med oss den dagen), så kan vi speide utover glisene og skryte uhemmet av hvorfor vårt kjøretøy er den beste:mrgreen:

Sist gang dette skulle skje, var det planlagt en felles tur/cruising den samme dagen, dette hørtes jo også veldig hyggelig ut:cool:

Legger ut en liten uforpliktende liste over de som har vist sin interesse:

- @Mysil
- @komodo Håper virkelig at du kommer med RS5, så får man både se og høre.
- @Kawatching Setter du på prøveskilt på RS4`n?
- @Tom Henriksen
- @Tagliano
- @chevy4548 Min brother in arms med 911 C4S;)
- @petterhg
- @Propellue
- @Jojo
- @Hauk
- @Vasbotten

Jeg stiller med 911 C4S, fint om andre røper hva de eventuelt kommer med.

Som nevnt før så håper jeg folk tar turen uavhengig av hva de kjører, alt er velkomment og mangfold er flott:D

Har ett forslag, Sjøflyhavna ved gamle Fornebu flyplass, her er det en fin cafe med mye inne- og uteplass samt en STOR parkeringsplass.
Tom

Kom gjerne med forslag til egnede steder hvor vi kan møtes. Fint med et sted som man kan sitte ute(mulighet for tak om været ikke er helt med oss den dagen), så kan vi speide utover glisene og skryte uhemmet av hvorfor vårt kjøretøy er den beste:mrgreen:

Sist gang dette skulle skje, var det planlagt en felles tur/cruising den samme dagen, dette hørtes jo også veldig hyggelig ut:cool:

Legger ut en liten uforpliktende liste over de som har vist sin interesse:

- @Mysil
- @komodo Håper virkelig at du kommer med RS5, så får man både se og høre.
- @Kawatching Setter du på prøveskilt på RS4`n?
- @Tom Henriksen
- @Tagliano
- @chevy4548 Min brother in arms med 911 C4S;)
- @petterhg
- @Propellue
- @Rolf

Jeg stiller med 911 C4S, fint om andre røper hva de eventuelt kommer med.

Som nevnt før så håper jeg folk tar turen uavhengig av hva de kjører, alt er velkomment og mangfold er flott:D

Kommer litt an på vær- og avstand, blir det fint vær er det alltid hyggelig å kjøre naken "Kriger" Willys Jeep -44, blir det lengre avstand og usikkert vær blir det 911-71 modell.
Tom

Har ett forslag, Sjøflyhavna ved gamle Fornebu flyplass, her er det en fin cafe med mye inne- og uteplass samt en STOR parkeringsplass.
Tom

Høres ut som et glimrende forslag. Flott å kunne ha det som utgangspunkt om vi vil ta oss en liten fellestur også.

Må jo si at jeg håper å se 911, selv om Jeepen hørtes bøs ut @Tom Henriksen

Sjøflyhavna er stor og fin. Det skal ha kommet "parkometer" har jeg hørt. Det er en del år siden jeg var der sist.... Men stedet er fint, og ryktene sier at det ikke er ofte det er kontroll!
Frognerseteren er kjent, men det er ikke så fint å sitte inne for å se på Glisene utenfor.

Drammen og Spiralen? Da jeg var liten var vi av og til der. Det er fryktelig lenge siden. Forrige årtusen....

:cool: