Flott å se at det er oppslutning rundt dette. Da er det vel bare finne et egnet sted for møtested. Er nok best å finne et sted i nærheten av Oslo, så det er bare å slenge ut forslag.
Alle kjøretøy er selfølgelig velkomment til noe så uhøytidelig som dette, jo bredere utvalg jo morsommere blir det
Håper vi kan avholde dette før fellesferien, så jeg tenker månedskiftet Mai/Juni. Da er det varmt nok for de som kjører tohjulinger også.
Tar du med meg på vei fra lillehammer @iron-man så er jeg med Caravelle`n er full av barneseter og gidder ikke og sykkle
Flott å se at det er oppslutning rundt dette. Da er det vel bare finne et egnet sted for møtested. Er nok best å finne et sted i nærheten av Oslo, så det er bare å slenge ut forslag.
Alle kjøretøy er selfølgelig velkomment til noe så uhøytidelig som dette, jo bredere utvalg jo morsommere blir det
Håper vi kan avholde dette før fellesferien, så jeg tenker månedskiftet Mai/Juni. Da er det varmt nok for de som kjører tohjulinger også.
Kom gjerne med forslag til egnede steder hvor vi kan møtes. Fint med et sted som man kan sitte ute(mulighet for tak om været ikke er helt med oss den dagen), så kan vi speide utover glisene og skryte uhemmet av hvorfor vårt kjøretøy er den beste
Sist gang dette skulle skje, var det planlagt en felles tur/cruising den samme dagen, dette hørtes jo også veldig hyggelig ut
Legger ut en liten uforpliktende liste over de som har vist sin interesse:
- @Mysil
- @komodo Håper virkelig at du kommer med RS5, så får man både se og høre.
- @Kawatching Setter du på prøveskilt på RS4`n?
- @Tom Henriksen
- @Tagliano
- @chevy4548 Min brother in arms med 911 C4S
- @petterhg
- @Propellue
- @Rolf
Jeg stiller med 911 C4S, fint om andre røper hva de eventuelt kommer med.
Som nevnt før så håper jeg folk tar turen uavhengig av hva de kjører, alt er velkomment og mangfold er flott
Meg? Med saaben, den kommer ikke til kristiansand engang.
Har ett forslag, Sjøflyhavna ved gamle Fornebu flyplass, her er det en fin cafe med mye inne- og uteplass samt en STOR parkeringsplass.
Tom