Jeg kjører fra i dag jeg også. Selv om det er litt bittert når man vet at fedex står på døra med ny klokke i morgen. Men da får man i det minste testet viljestyrke og karakter
Listen er oppdatert! Meld i fra om feil eller mangler.
Anbefaler alle deltakere å sjekke at de har blitt registrert. Vi har også mottat noen anonyme donasjoner som kan være deltakere som har glemt å legge inn brukernavn.
En del brukere har postet wristshot men ikke donert. Husk å donere før dagen er omme for å bli registrert
Registrerer også en donasjon fra @Loevhagen – er dette å tolke som at du også stiller som registrert deltaker her eller er det bare å anse som en uavhengig donasjon?
Jag deltar i OWG March både här på Tidssonen och där, på Klocksnack. Ser det inte som en landskamp utan en utökad möjlighet till att bidra till två goda saker. För säkerhets skull har jag donerat samma summa så påverkar det inte ställningen i tävlingen för dom som ser det som en sån. Jag följer det något strängare svenska regelverket men ser fram emot att posta bilder på min klocka och interagera med er andra på båda forumen. Klockan som kommer att sitta på min handled under hela mars är en sån här:
Tøft valg mellom BB58 og GS SBGA285 her. Ender på førstnevnte, siden det er lite dress fremover. Har en gummireim i beredskap, og vurderer en lenke, for å ha noe å variere med.
Jeg er med, og dette tror jeg går bra. Bruker ofte klokkene mine i flere uker før jeg bytter. Jeg har hentet frem Tudor North Flag, og skal kose meg med den i hele mars.
Jeg er med! Grand Seiko Snowflake (SBGA211 om refnr er nødvendig ) er klar for et maraton. Spent på hvor mye Spring Drive vil avvike på en måned Blir en bra måned!
Da er jeg klar. Refnr på Alpinisten er forresten SPB117j1(tror jeg).
Dato er satt til 31 slik at jeg ikke trenger å tukle med dato i morgen. Klokken er synkronisert mot forumet og logget på Toolwatch. Greit å få sjekket avviket når den først skal være på hånden i en mnd. Vurderer å kjøre 31 forskjellige reimer i løpet av Mars. Spørs om jeg har så mange
Da melder jeg meg på i siste time...
Donasjon er foretatt og jeg prøver meg på litt langkjøring med en Rolex Sea-Dweller (SD4K) ...
Bilde stjålet fra nett...