OWG March 2021 – én klokke i én måned! Tar du utfordringen?

D7A2EE48-1842-40B4-BCFD-DF7B895D8605.jpeg

Da blir det denne i mars da!

Listen er oppdatert! Meld i fra om feil eller mangler.

Anbefaler alle deltakere å sjekke at de har blitt registrert. Vi har også mottat noen anonyme donasjoner som kan være deltakere som har glemt å legge inn brukernavn.

En del brukere har postet wristshot men ikke donert. Husk å donere før dagen er omme for å bli registrert

Om ikke jeg har gått glipp av noe mangler det klokke på:
@Sindregb
@Matsmet
@sunshine

Registrerer også en donasjon fra @Loevhagen – er dette å tolke som at du også stiller som registrert deltaker her eller er det bare å anse som en uavhengig donasjon?

Jag deltar i OWG March både här på Tidssonen och där, på Klocksnack. Ser det inte som en landskamp utan en utökad möjlighet till att bidra till två goda saker. För säkerhets skull har jag donerat samma summa så påverkar det inte ställningen i tävlingen för dom som ser det som en sån. Jag följer det något strängare svenska regelverket men ser fram emot att posta bilder på min klocka och interagera med er andra på båda forumen. Klockan som kommer att sitta på min handled under hela mars är en sån här:

Let the games begin!

Da er jeg klar. Refnr på Alpinisten er forresten SPB117j1(tror jeg).
Dato er satt til 31 slik at jeg ikke trenger å tukle med dato i morgen. Klokken er synkronisert mot forumet og logget på Toolwatch. Greit å få sjekket avviket når den først skal være på hånden i en mnd. Vurderer å kjøre 31 forskjellige reimer i løpet av Mars. Spørs om jeg har så mange:unsure: