- Medlem
- 26. april 2011
Nei, ikke feil. Syns heller ikke 190 er feil.
Nei, ikke feil. Syns heller ikke 190 er feil.
Ble denne trukket fra salg? Bare nysgjerrig!Nei, ikke feil. Syns heller ikke 190 er feil.
Vis vedlegg 166908Vis vedlegg 166909Vis vedlegg 166910
Ja. Enkelt og greit For flott.Ble denne trukket fra salg? Bare nysgjerrig!
Klok beslutning!Ja. Enkelt og greit For flott.
Ja. Enkelt og greit For flott.
Takk Syns det var den beste løsningen i offentlig fora (Finn). Her på asylet går jeg sterkere til verks og pusher @Qwestern på alle med spm jeg ikke liker Da blir det automatisk ganske stille.Du hadde jo tidenes beste annonse mtp MVA kommentaren. Spot on!
Ja, jeg er ganske skummel om dagen sjefTakk Syns det var den beste løsningen i offentlig fora (Finn). Her på asylet går jeg sterkere til verks og pusher @Qwestern på alle med spm jeg ikke liker Da blir det automatisk ganske stille.
Har absolutt ikke blitt klok, heller tvertom. Det er jo 1000 referanser å sette seg inn i. @Ceramic foreslo 233, som forsåvidt er innenfor budsjett. Har en BLNR som potensielt kan ofres.Regner med du er klokere nå @Perilei. Her er 510 på drøyt 17,5 cm håndledd. 44 mm er mer enn stort nok, spør du meg. Men sykt komfortabel!
Vis vedlegg 166536
Dette er ikke investeringsobjekter. Her renner pengene ut dersom du kjøper nytt for så å selge igjen senere.Så de modellene du nevnte ovenfor er en trygg investering?(med tanke på videre salg ved et senere tidspunkt) eller vil de falle mye i pris? Jeg vet at omega taper seg ganske mye etter at de har forlatt butikken og at Rolex(noen modeller øker utrolig mye i pris)Når det skal sies så er jeg ikke ute etter å tjene penger på et kjøp, men heller være fornøyd og føle at jeg har gjort et godt kjøp som jeg kan forsvare
Jeg er litt den typen som ønsker noe ikke alle andre har.... men ønsker heller ikke at verdien på uret skal tape seg drastisk etter litt tid på armen..
Takk for en hyggelig tilbakemelding...........
Tror jeg går for en vanlig modellBrukt? Nei ikke helt min greie, liker følelsen av å gå ut av bjerkeDette er ikke investeringsobjekter. Her renner pengene ut dersom du kjøper nytt for så å selge igjen senere.
Jeg sier bare at den første varianten du nevnte blir enda vanskeligere å selge enn en gjengs Panerai. Kjøp brukt om du er en flipper som ikke liker å gi bort pengene dine. Eventuelt kjøp Rolex.
men ønsker heller ikke at verdien på uret skal tape seg drastisk etter litt tid på armen..
Brukt? Nei ikke helt min greie, liker følelsen av å gå ut av bjerke
Er relativ ny når det kommer til ur! derfor jeg førhører meg litt før et evt kjøpI en tråd om Panerai i 2019........... kunne kanskje skjønt det i 2009..... he he he..... Det er mange fine Panerai ass, men det er ingen av dem som ikke taper seg drastisk ut døra hos Bjerke nå om dagen.