Gratulerer så mye med flott 590 Bra valg!Så kan jeg også glede meg over å bære en Panerai.
Post nummer 100 skal jo gjerne være en "unboxing", så her er mitt bidrag.
Vis vedlegg 173714
Gratulerer så mye med flott 590 Bra valg!Så kan jeg også glede meg over å bære en Panerai.
Post nummer 100 skal jo gjerne være en "unboxing", så her er mitt bidrag.
Vis vedlegg 173714
Da er det bare å gratulere med klokt valg! Gratulerer med lekker 590!
Gratulerer så mye med flott 590 Bra valg!
Får vel bidra til å holde Panerai tråden i live. Dette er mine 3 stk. i 47mm, som er historisk korrekte nok for meg.
Vis vedlegg 172535
I den kalde førjulstid var det godt å minnes at sommeren snart kommer igjen. 1389 er dypt savnet. Heftigere diver skal man lete lenge etter Vis vedlegg 172541Vis vedlegg 172542
Denne har referanse 673 og er polert på samme måte som 372. De her helt like med unntak av tekst på skiva og formen på visere. Flotte klokker begge to.Hva er ref på den til høyre? 372 har vel panerai på skiva? Og har denne børstet stålkasse eller er det jeg som ser feil ?
Denne har referanse 673 og er polert på samme måte som 372. De her helt like med unntak av tekst på skiva og formen på visere. Flotte klokker begge to.
Litt usikker på hva disse går for, men det er nok ikke solgt så mange av disse fra Bjerke. Kanskje færre enn du kan telle på en hånd. Men kanskje man kan få en fin pris på en ny?
Det er ikke mange 1389 til salgs på bruktmarkedet. Min erfaring er også at Submersible holder seg ganske godt i pris.Vet du eller noen andre hva man må ut med for en brukt slik en idag? Alle som ønsker dykkere idag går vel for sub i disse tider, så mulig å gjøre et godt kjøp på en 1389 mon tro ?
Det er ikke mange 1389 til salgs på bruktmarkedet. Min erfaring er også at Submersible holder seg ganske godt i pris.
Dummeste jeg har hørt! Hvorfor i all verden skal ikke 372 funke på gummi? LOL! Greit nok at den kler en lær reim bedre, men det gjør da vitterlig alle Panerai, bortsett fra Submersible.Til noe helt annet. Har sett mye på 372 og 422 i det siste, men etter mye leting i arkivene så ser jeg at de(hvertfall 372) ikke er «godkjent» på gummireim ifølge @Gin og et par andre drevne paneristier
spør da dere. Beste 47mm pam som er lovlig og ikke minst kler gummireim ? Blir det en Sub eller finnes det noe i pam jungelen jeg ikke har fått med meg ?
Til noe helt annet. Har sett mye på 372 og 422 i det siste, men etter mye leting i arkivene så ser jeg at de(hvertfall 372) ikke er «godkjent» på gummireim ifølge @Gin og et par andre drevne paneristier
spør da dere. Beste 47mm pam som er lovlig og ikke minst kler gummireim ? Blir det en Sub eller finnes det noe i pam jungelen jeg ikke har fått med meg ?
Dummeste jeg har hørt! Hvorfor i all verden skal ikke 372 funke på gummi? LOL! Greit nok at den kler en lær reim bedre, men det gjør da vitterlig alle Panerai, bortsett fra Submersible.
Drit i hva andre klarer å lire av seg, bruk klokkene dine som du vil.