3-5 års venteliste er hvis du ikke gidder å betale depositum. Gjør du det, så er det 1-2 år
Pratet med en bjerkeansatt som sa de ikke til depositum pga at det var så få å få tak i at de ikke kunne garantere noe. Dessuten går prisen desverre opp, kanskje mot 195
Mulig det var betaling på forhånd.. Men mener det var snakk om depositum. Hvit mye er det forresten? Ingen garantier for sluttpris da?
Mao betaler du inn litt så sniker man på ventelista? Høres rart ut med 1-2år da( som forsåvidt er lenge nok i alle tilfeller)
Ingen garantier for sluttpris, nei. Men ja, sniker vel i køen... Er jo sånn verden fungerer?
Uansett, jeg fikk tilbud om å betale depositum - ikke å kjøpe. Jeg syns du bør kjøpe en i backup
Vurderer.. Men det er i så fall for å få navnet i sert og videreselge for en god pris
Tror ikke prisen blir noe høyere med ditt navn i sertifikatet
@Edzilla, mener det var ca. 285.000 (pluss/minus 5K), men jeg kan huske feil.
Er ikke belært eller komfortabel med å være deltagende i fora langt over min prisklasse, men da koster lenken i seg selv det samme som en ny Sub? I så fall bekrefter det min tanke om at PP fremdeles er langt frem i min urreise
Dere får ta tallene jeg skrev med en liten klype salt, men det var et sted på høyt 200-tallet. Det er en fantastisk klokke som i mine øyne ble enda flottere med lenken, så når vi først er i disse prisklasser, hva er vel en (brukt) Sub fra eller til?
Må nok prøve 5726 på lenke så fort som mulig. London Calling @PEBE
Passer den som kommer på skinnreim på lenke? Mener det var noen som hadde kontaktet Patek og fått svar at den ikke gjorde det. Kan ikke skjønne hvorfor, de kan da umulig lage 2 kasser for en med og uten reim..