Patek Philippe-tråden

5164 er fin, men 130K i prisforskjell vs. 5167 er uforståelig. Men det er selvfølgelig stas å vise at man har råd til mer enn "entry level"
 
Takk, men jeg tenkte mer på om det var gjennomført i butikk. Jeg ser at mange har skrevet om det på diverse nettsteder, men jeg har ikke sett noe fra forhandler.

Fikk bekreftet prisøkning på nevnte modeller hos Bjerke.
 
  • Liker
Reaksjoner: TomB
@Edzilla : fikk du ny pris også? Ikke bare bekreftet økning.

Vurderer å måtte øke forsikringstakst, vurdere også å droppe forsikringen for den kan jo ikke kjøpes ny tilbake om den blir stjålet...

Forøvrig så er nypris på nevnte modeller relativt uinteressant for andre enn ca en kunde per år? Bruktmarkedet priser disse uansett +/- 100’ over «teoretisk» nypris.
 
Spennende og følge med her i tråden, selv om jeg ikke har tatt meg råd til en Patek enda... :cool:

Så, hvor handler dere PP? Bjerke i Oslo, eller utenlands? Har dere noen tips til hvor det er/kan være bra og handle for "rask" levering? :D
 
Spennende og følge med her i tråden, selv om jeg ikke har tatt meg råd til en Patek enda... :cool:

Så, hvor handler dere PP? Bjerke i Oslo, eller utenlands? Har dere noen tips til hvor det er/kan være bra og handle for "rask" levering? :D

Selv valgte jeg å stikke nedom Bjerke for å kjøpe 5711, har alltid vært fornøyd med Bjerke. Leveringstid har jeg ikke oversikt over lengre da jeg ikke skal ha to stk PP.
 
PP5711 får man ikke tak i ny lenger i praksis. Er man bare mannen i gata uten usedvanlig kundeforhold hos Bjerke, kan du beregne vente til 2025++ for å få en :) I praksis med kinesere og andre turister som årlig går før i køen, vil det nok bety "aldri"
 
Redigert: