Consigliere
Støttemedlem
- Medlem
- 7. mars 2014
Heisann!
Har en PP5167 jeg har kjøpt av en kollega. 2008 modell som er brukt som en daily beater i snart 10år. Aldri vært servet eller polert. Klokken går med -4sek i døgnet og trekker opp bra. Har en del dinger på siden av bezelen, Og du ser at klokken er brukt (up close). Har tenkt å ta den på service fordi den fortjener det etter så mange år i arbeid. Spørsmålet som jeg ønsker å belyse er;
Bør jeg kjøre polering av kasse etc.?
Hadde dette vær en eldre sub eller Rolex-stål hadde jeg aldri vurdert det. Men siden det er Patek.. bør den skinne som ny igjen eller la den være i sin sportyglans?
Vis vedlegg 72676 Litt «bulker» på siden etc. Synes ikke ekstremt godt og jeg har iphone kamera bare
Mulig å få se bilder?Heisann!
Har en PP5167 jeg har kjøpt av en kollega. 2008 modell som er brukt som en daily beater i snart 10år. Aldri vært servet eller polert. Klokken går med -4sek i døgnet og trekker opp bra. Har en del dinger på siden av bezelen, Og du ser at klokken er brukt (up close). Har tenkt å ta den på service fordi den fortjener det etter så mange år i arbeid. Spørsmålet som jeg ønsker å belyse er;
Bør jeg kjøre polering av kasse etc.?
Ingen andre enn meg med behov for flashing av sin Patek???
Vis vedlegg 78238
Ingen andre enn meg med behov for flashing av sin Patek???
Vis vedlegg 78238
Tror den er kurant å få fra forhandler relativt kjapt, så jeg ser for meg et tap på 10-15% av nypris. Kanskje så mye som 20.Noen som har noen tanker om pris på en brukt 5726? 2 år gammel og fullstendig komplett. Veldig god stand?Vis vedlegg 79723