Patek Philippe-tråden

Her vil jeg gjerne se du beviser dine mildt sagt idiotiske påstander. Du etterlyser motargument, men jeg etterlyser fakta som kan støtte opp denne teorien.

Jeg har aldri handlet hos Bjerke i Oslo, og kjenner således ikke til Halvor Bjerke, men tror du virkelig at han vil pisse på sine faste kunder til fordel for en kineser med stinn lommebok? At han har så lite integritet og selvrespekt at han gjør det du så malerisk skisserer?
Foreslår du tar med deg din hatt med fjær og forlater TS. Du kommer bare med oppgulp og drit, og er kun ute etter å provosere. FB er mer arenaen for den slags..

Les innlegget overfor, så får du svar på spørsmålet ditt. For hva forlate TS gjelder, har jeg ingen planer om det. At jeg har noen kontroversielle utsagn og teorier om ting og tang kan godt mislikes av den harde kjerne, men foruten disse har jeg alltid oppført meg eksemplarisk, mest i forbindelse med kjøp-salg som er en stor del av dette forumet. Blir nok aldri borte så lenge jeg fortsetter den trenden, og lever egentlig i beste velgående med den trenden. Ta deg en øl og irriter deg over naboen eller andre irriterende mennesker i ditt hverdagsliv, istedenfor en tilfeldig medbruker på et forum åpent for alle som følger norsk lov :)
 
Jeg leser ingen innlegg hvor det kommer frem noe fakta om dine påstander, så frem til du produserer faktiske bevis på at slikt har forekommet, foreslår jeg at du drar leppen godt over panna, og tier stille. For det virker som om du har et horn i siden til Bjerke, og det er patetisk hvordan du forsøker å svartmale de.
En av de fine tingene med dette forumet, er at det har en ‘Ignorer’-funksjon. Så det blir ingen flere øl, men jeg slipper å irritere meg over deg. Og det er jo bra :)

Da tar du i bruk ignorer-funksjonen, god aften:)
 
Screenshot_20180210-203853.jpg
 
Har hos AD'er i utlandet fått beskjed om at jeg må kjøpe noen dyrere klokker om jeg skal kunne få mer ettertraktede modeller. Jeg vet ikke om dette gjelder for Bjerke, eller om det skjer i Norge i det hele tatt. Men senest i Januar fikk jeg beskjed om det når jeg spurte etter en Submariner hos følgende AD i London: http://www.watches-of-switzerland.co.uk/

Treffende nok ønsket han at jeg skulle kjøpe en PP i gull til meg selv og kona om jeg ville ha en sub.
 
  • Liker
Reaksjoner: Andreaskh og KentOve
Erfarte høsten 2017 hos Patek AD i nærheten av Harrods i London at jeg gjerne kunne sette meg på liste for 5712, ventetid ca. 2023 levering. Etter en del prat etc. Forstod selger at jeg var klokkeinteressert og sa tydelig at ved kjøp av 5 andre Patek’er in stock kunne jeg få levering av 5712 i løpet av 24 mnd.

Var innom Patek sin AD på Gran Canaria i vinter. Der hadde de inne 5712 wg, 5167r, 5164r og 5164a in stock!. Leveringstid på 5712 i stål oppga selger til 2år. Kanskje GC er stedet å bestille/kjøpe PP?
 
Har hos AD'er i utlandet fått beskjed om at jeg må kjøpe noen dyrere klokker om jeg skal kunne få mer ettertraktede modeller. Jeg vet ikke om dette gjelder for Bjerke, eller om det skjer i Norge i det hele tatt. Men senest i Januar fikk jeg beskjed om det når jeg spurte etter en Submariner hos følgende AD i London: http://www.watches-of-switzerland.co.uk/

Treffende nok ønsket han at jeg skulle kjøpe en PP i gull til meg selv og kona om jeg ville ha en sub.

@Qwestern @Preacher
 
Erfarte høsten 2017 hos Patek AD i nærheten av Harrods i London at jeg gjerne kunne sette meg på liste for 5712, ventetid ca. 2023 levering. Etter en del prat etc. Forstod selger at jeg var klokkeinteressert og sa tydelig at ved kjøp av 5 andre Patek’er in stock kunne jeg få levering av 5712 i løpet av 24 mnd.

Var innom Patek sin AD på Gran Canaria i vinter. Der hadde de inne 5712 wg, 5167r, 5164r og 5164a in stock!. Leveringstid på 5712 i stål oppga selger til 2år. Kanskje GC er stedet å bestille/kjøpe PP?

@Qwestern @Preacher
 
Jeg byttelånte en 5167 i forrige uke, og det var en høyst uventet men desto mer gledelig forelskelse, som jeg nå ikke klarer å glemme.

Om noen kan gi en indikasjon på venteliste på disse ville jeg vært svært takknemlig
 
Jeg byttelånte en 5167 i forrige uke, og det var en høyst uventet men desto mer gledelig forelskelse, som jeg nå ikke klarer å glemme.

Om noen kan gi en indikasjon på venteliste på disse ville jeg vært svært takknemlig
Sist jeg sjekket, rundt påsketider ifjor, estimerte Patek Salon i London 6 år på 5167 :)
 
Jeg byttelånte en 5167 i forrige uke, og det var en høyst uventet men desto mer gledelig forelskelse, som jeg nå ikke klarer å glemme.

Om noen kan gi en indikasjon på venteliste på disse ville jeg vært svært takknemlig

Ca ett års ventetid i Sveits / Frankrike. Det er håp ;)