Patek Philippe-tråden

IMG_20220321_180651_887.jpg
IMG_20220323_142146_293.jpg

Ny modellserie fra Patek lanseres i løpet av oktober. Blir spennende å se om det er noe som er oppnåelig for normale mennesker.

Det hadde vært hyggelig. Jeg tenker at hvis de presenterer noe som "vanlige folk" ønsker seg kommer disse til å bli så ettertraktet at de blir håpløse å få tak i. Håper jeg tar feil, at hypen har lagt seg og at man bare kan ta en rolig telefon til nærmeste AD om noe frister.

Det hadde vært hyggelig. Jeg tenker at hvis de presenterer noe som "vanlige folk" ønsker seg kommer disse til å bli så ettertraktet at de blir håpløse å få tak i. Håper jeg tar feil, at hypen har lagt seg og at man bare kan ta en rolig telefon til nærmeste AD om noe frister.
Det er vel bare stål som er umulig? Alt annet bortsett fra high complications er vel mulig å krafse til seg med litt innsats.
Ryktene skal ha det til at det er firkantet kasse på den nye serien, så det er jo litt enten/eller for mange. Blir spennende å se.

• Liker
Reaksjoner: andres
Noe for ungdommen på billionare row i New York dette, men de venter sikkert på Tiffany versjonen ;-P
Foruten å hentet mye inspirasjon fra Nautilus linjen så synes jeg at big date komplikasjonen ikke passet helt inn. Spent på dimensjonene til kassen.

Noe for ungdommen på billionare row i New York dette, men de venter sikkert på Tiffany versjonen ;-P
Foruten å hentet mye inspirasjon fra Nautilus linjen så synes jeg at big date komplikasjonen ikke passet helt inn. Spent på dimensjonene til kassen.
Blir nok ikke noe for hvem som helst nei.

Kanskje de som driver med journalistikk og lever i denne bransjen kan bidra med litt mer data? Jeg vil tro at de burde ha litt kjennskap til vitale fakta.
@Jon Henrik @Jørgen

Slagordet i annonsen til Cubitus er feil i forhold hva Patek vanligvis bruker… så her har noen gått ut av sin vei for å kødde, ellers har Patek mista det helt

Slagordet i annonsen til Cubitus er feil i forhold hva Patek vanligvis bruker… så her har noen gått ut av sin vei for å kødde, ellers har Patek mista det helt
Neida, de har brukt denne versjonen av slagordet før, kanskje ikke på trykk, men i noen av reklamefilmene sine.
1728816074072.png

Blir nok ikke noe for hvem som helst nei.

Kanskje de som driver med journalistikk og lever i denne bransjen kan bidra med litt mer data? Jeg vil tro at de burde ha litt kjennskap til vitale fakta.
@Jon Henrik @Jørgen

Vet ikke noe mer enn dere jeg. Patek sier jo aldri noe, og det er jo ingen kilder som vil snakke "on the record".

Men Peter Chong skriver at han har bekreftet med en fysisk kopi av magasinet, så da må det vel kanskje stemme at klokken som deles er ekte: