De har kun i 20mm, tenkte å prøve en på min Tudor BB men da må jeg ha 22mm
Bestilte et par fra TS webshop, så får jeg også støttet TS nå når det er umulig å bli støttemedlem
De har kun i 20mm, tenkte å prøve en på min Tudor BB men da må jeg ha 22mm
Gikk på en smell og bestillte to av disse, venter spent! Synd det kun er 20mm og kun en farge.Jeg har da oppdaget den råeste perlonremmen ever, hos www.loop-bracelet.com. EDIT: Ser ut til at de har skiftet side til www.loop-germany.de. /EDIT Der virker kanskje som promotering, jeg velger å kalle det kjøpetips, selv om den ikke er billig.
Prøv Perlonreim konstant i et par år - fjern reima og sjekk utseende på baklokket. Perlon er billig, simpelt og ødelegger finish på baklokk.
Prøv Perlonreim konstant i et par år - fjern reima og sjekk utseende på baklokket. Perlon er billig, simpelt og ødelegger finish på baklokk.
"ødelegger finish på baklokket" er en påstått ulempe med perlon (og NATOremmer) relativt til todelte bæreredskaper som jeg har sett én - 1 - person hevde tidligere.
Vel, min fars Seamaster fra -62 som han bar på Perlon i 2 decennier er absolutt merket av Perlon remmen(e). I riktig lys ser man faktisk at flettemønsteret fra remmen er slitt inn i stålet. Fant i farten kun et bilde, dessverre ikke det riktige lyset eller vinkel
Vis vedlegg 100210
Kan han ha sett noen fordeler med perlon som kompenserte for disse bruksmerkene, ettersom han brukte en slik rem i om lag 20 år?