Rolex - et must?

"Ulysse Nardin Ulysse 1 Limited Edition i platina på armen." Du skryter jo like mye av din UN her. Hva med og poste noen bilder av den fantastiske samlingen din av ukjedelige klokker:rolleyes:

Skal selvfølgelig innrømme at det blir litt skryting blant klokkekjennere som jeg ikke har noe forhold til her på forumet, men du vil nok fortsatt ikke se meg stå og skryte på en fest til folk jeg kjenner.

Har tatt et bilde som selvfølgelig skal publiseres, men kan noen forklare hvordan jeg limer det inn? Klarer ikke kopiere, og hvis jeg trykker på insert image får jeg bare URL, og bilde ligger jo selvfølgelig på dataen. Anyone who knows?

Pics or it didn`t happen. Talk is cheap. :eek::cool:

Og; smaken er som baken. Det er sikkert en med Rolex som har ledd rått av deg mens du stod stolt og skrøt av din UN...som du akkurat gjorde ;)

Som jeg svarte til en annen også. Synes personlig at det ikke er det samme og stå å skryte i person foran en hel folkemengde, som det er å komme med en liten skrytekommentar her på et klokkeforum til folk jeg ikke kjenner.

Dykkerargumentet går bare på det at akkurat når det gjelder suben ville jeg nok heller kjøpt en GMT på grunn av at de ser like ut, tåler akkurat det samme, og GMT funskjonen har jeg faktisk bruker for når jeg reiser, selvom jeg ikke er flyver. Dykkerringen derimot kommer jeg nok aldri til å bruke, og ser dermed ikke helt poenget med den.

Nå skal ikke jeg blande meg for mye, men GMT er bare vanntett til 100m, bare for å få det på det rene. Trodde begge hadde 300m tidligere selv. Så kan dykkerringen brukes som stoppeklokke, en god funksjon når man står ved grillen nå til sommeren:cool: Personlig mellom disse to hadde jeg gått for en GMT.

Til trådstarter: Jeg har nå ikke lest for mye her, men jeg vil vel si at man kanskje burde teste en Rolex. For å se om det er noe for deg, men det er absolutt ikke ett must;) Så mye annet fint, JLC, Panerai, IWC, Omega, Audemars Piguet, Breitling osv. Bare finn ett ur du er komfortabel med, å gi f i hva andre sier:)

Som jeg svarte til en annen også. Synes personlig at det ikke er det samme og stå å skryte i person foran en hel folkemengde, som det er å komme med en liten skrytekommentar her på et klokkeforum til folk jeg ikke kjenner.

For så vidt enig.....men bilde er et krav når man eier en flott klokke;)

Nå skal ikke jeg blande meg for mye, men GMT er bare vanntett til 100m, bare for å få det på det rene. Trodde begge hadde 300m tidligere selv. Så kan dykkerringen brukes som stoppeklokke, en god funksjon når man står ved grillen nå til sommeren:cool: Personlig mellom disse to hadde jeg gått for en GMT.

Til trådstarter: Jeg har nå ikke lest for mye her, men jeg vil vel si at man kanskje burde teste en Rolex. For å se om det er noe for deg, men det er absolutt ikke ett must;) Så mye annet fint, JLC, Panerai, IWC, Omega, Audemars Piguet, Breitling osv. Bare finn ett ur du er komfortabel med, å gi f i hva andre sier:)

Enig med deg i mange av eksemplene du kommer, men JLC, Audemars og noen Paneraier og IWCer ligger jo i en noe høyere prisklasse. Men ellers helt enig, ta til deg tips, men ellers gjør du som du selv ønsker, er jo tross alt du som skal kjøpe klokke.

Den er grei nok det, men kan du forklare hvordan jeg får det til?:)

opprett photobucket konto. så laster du bilder opp der. Når du har gjort dette kan du hente en link som du da limer inn i URL-feltet her på tidssonen.

jeg bruker det og det tar meg 20sek å laste et bilde fra mobil/pc til PB til Tidssonen

Den er grei nok det, men kan du forklare hvordan jeg får det til?:)

@edderi
Så enkelt som å lage en bruker på enten Photobucket eller min favoritt imgur.
Last opp bilde der, kopier adressen (IMG) og lim inn her. Har app til mobilen så det går fort å laste opp.

Redigert av en moderator:
Skal selvfølgelig innrømme at det blir litt skryting blant klokkekjennere som jeg ikke har noe forhold til her på forumet, men du vil nok fortsatt ikke se meg stå og skryte på en fest til folk jeg kjenner.

Har tatt et bilde som selvfølgelig skal publiseres, men kan noen forklare hvordan jeg limer det inn? Klarer ikke kopiere, og hvis jeg trykker på insert image får jeg bare URL, og bilde ligger jo selvfølgelig på dataen. Anyone who knows?

Er ikke det litt av gamet at DU vet at din klokke "gruser" den evt. andre vanligere, billigere, kjedeligere som en annen person står å skryter av ?
(Hvis det er det som er poenget hvem som har den råeste klokken, bilen etc.) Hvis DIN klokke gjør DEG glad så er poenget nådd.
Jeg har mange ganger vært i samme situasjon (i en annen sammengeheng) hvor jeg har stått med "det høyeste" kortet og holdt kjeft--------min seier og min tilfredsstillelse).

Litt OT:
Menn er ganske spesielle i det å "pisse" høyest på veggen, se bare i en sammenkomst hvor flere menn møtes som ikke kjenner hverandre fra før; "hva jobber du med da, hvordan bil kjører du" etc etc. de aller flinkeste spør ikke direkte men klarer i en bisetning fortelle hva de selv "står" for .
Og om du deler din klokke med meg og andre på TS (jeg legger bildet først over i Photobucket og høyreklikker på adressen til bildet som jeg legger inn på innlegget med copy)så hadde det vært hyggelig og jeg tar det selvfølgelig ikke som skryt.

Sånn, dere får være litt tolmodige med meg hvis det ikke funker, men her er ett forsøk.

u7hoEGB

Hummm. Vil gjerne se flere bilder av denne.
Pøs gjerne på med data/specs på uret.

Skal se om jeg får tatt litt flere bilder, det der var bare ett jeg hadde liggende på mobilen. Her er link til Ulysse sin side med info om klokken: 279-80 • Ulysse I Limited Edition • Archive • Welcome to the Ulysse Nardin collection • main*•*Ulysse Nardin*•*Le Locle*•*Suisse*•*Swiss Mechanical Watch Manufacturer. Ellers er kassen i platina, platen er sølv, remmen er ekte alligator skinn med en tynn metall plate inni for å holde formen, og klaspen er i hvitt gull. Er limited til 350 stykker.

Redigert:
Skal se om jeg får tatt litt flere bilder, det der var bare ett jeg hadde liggende på mobilen. Her er link til Ulysse sin side med info om klokken: 279-80 • Ulysse I Limited Edition • Archive • Welcome to the Ulysse Nardin collection • main*•*Ulysse Nardin*•*Le Locle*•*Suisse*•*Swiss Mechanical Watch Manufacturer. Ellers er kassen i platina, platen er sølv, remmen er ekte alligator skinn med en tynn metall plate inni for å holde formen, og klaspen er i hvitt gull. Er limited til 350 stykker.

Page not found
null-21.png