Rolex GMT-Master 6542 white Pan Am til salgs på Finn

+1 Følte et brennende behov for å sende en mail jeg også:D, bare litt skuffet det tokk Finn et par dager før de gjorde noe

Er desverre ikke bare i de offentlige etater ting tar tid..... uansett er det viktig at alle her på TS bidrar til fellesskapet, det medvirker til at vi får en triveligere hverdag.
Tom
 
Denne Fredrik selger jevnlig på FINN, og har vært diskutert tidligere her på TS. Den gang fikk han litt pepper for å ha solgt en DJ med aftermarked lenke, uten å ha oppgitt dette, men det kan selvsagt være en ærlig feil det. Jeg har vært i dialog med han for et års tid siden, og da fant jeg fullt navn, adresse samt arbeidsgiver uten noe problemer. Tror ikke noen som er ute etter å være en lurendreier lar den type informasjon være så lett tilgjengelig.
 
Klokke fra Fredrik

Med kvittering på service og/eller gjort allvor av løftet om at "Ekthetsbevis fra urmaker kan skaffes om ønskelig." så kan du vanskelig trå feil her ved face2face-handel

Kjøpte en sub g/s med serti skive av Fredrik i mai i fjor, ingen ting å utsette, en seriøs mann etter min mening,
sub'en var i perfekt stand (som ny), fikk den ikke til å "sitte" på meg og den ble solgt til Bergen (angrer), har sett den sorte g/s som han har lagt ut nå på Finn, den er i "mint" stand.
 
Han derre Rolf

Jeg ser at det stadig tikker inn klokke annonser på finn fra ham, har noen kjøpt noe av ham eller er det bare lureri?
 
Ikke no mer å melde enn annonsene fra Rolf fortsetter å florere på finn...
 
Masse annonser!

Mange nye annonser fra han ja...
Ingen som bor i Haugesund her?
Hadde vært moro å ta en tur for å se om han dukker opp !
 
Sjekk denne Rolf la ut...

Rolex Masterpiece - FINN.no mobil

Virker som om han bare finner bilder på nett og poster dem rett ut...stakkar fyr!

"Kun 1 ur til denne prisen !! ".. Filler'n, jeg har lyst på to.. :( "Rolf" har sikkert blitt nedringt av folk som ville kjøpe flere til denne fantastiske prisen..

"Rolf" har 17 annonser ute nå, og pynter på litt med Cartier. Ser ut som han begynner å gå litt amok.. Det er vel ikke lenge før mennene med hvite frakker kommer og henter "Rolf" igjen.

Finn.no tjener jo penger på ham, så de er nok ikke så veldig interessert i å stenge ham ute.
 
Redigert: