Rolex GMT-Master 6542 white Pan Am til salgs på Finn

Ser at selgeren har lagt ut nye bilder og informasjon.
"Har to stykker, selger derfor denne... " Imponerende :D

Har også lagt ut en Breitling Aerospace for salg, en annonse som i seg selv synes troverdig..

Jeg begynner å få gjenkjene modus operandi til en kjent Finn.no svindler. Han ble dømt noen år siden i Follo Tingrett for et meget stort antall tilfeller av svindel, deriblant meg.. Langt over 100 tilfeller, etter hva jeg husker.

Dette synes å være akkuratt det samme oppfinnsomme, noe hyperaktive sammensurium av halvveis troverdig og bare vås.. Et stort antall annonser over kort tid og historier om at han er alvorlig sjuk er også velkjent...

Tragisk at en slik fyr får holde på, og ikke kan bures inne fordi han er et grensetilfelle mellom psykriatri og juss..

Hvis noen er interessert i detaljer, så ta kontakt på PM.
 
Redigert:
Tja....

Rolf har åpenbart ikke bokser til alle klokkene sine iallefall...


ROLEX ESKER - FINN Torget

Roffa er heller ikke så nøye på om Rolex-eskene er fake eller ekte ;)

Høres greit ut.
Send meg et bilde av de på 98654XXX.
Rolf

________________________________________
Fra:Kjell
Sendt: 27. februar 2013 14:57
Til: rolf @online.no
Emne: SV: ROLEX ESKER

Nei dessverre. Har mest fake rolexer, skjønner ikke hvorfor noen betaler 20 000 for ekte ha ha ha.
Du kan få kjøpe 5 stk for 60 kr stk
<LOL>:mad::mad::rolleyes:;)

Fra: Rolf
Sendt: 27. februar 2013 14:50
Til: Kjell
Emne: SV: ROLEX ESKER

Har du noen originale og ??
Mvh. Rolf

________________________________________
Fra: Kjell
Sendt: 27. februar 2013 14:43
Til: rolf @online.no
Emne: SV: ROLEX ESKER

80 kr for gode etterligninger, god stand. Ikke bilder

Fra: Rolf
Sendt: 27. februar 2013 14:40
Til: Kjell
Emne: SV: ROLEX ESKER

Takk for henv.
Har du priser,evnt. Bilder ?
Mvh. Rolf

________________________________________
Fra: Kjell
Sendt: 27. februar 2013 14:26
Til: rolf@online.no
Emne: ROLEX ESKER


Sitter på en hel del ROLEX-esker. Må de være originale? Kan skaffe billigere nemlig
Hilsen
Kjell
 
... Og der var de fleste annonsene til "Rolf" vekk..

Sjansen til et kupp på Pan Am GMT-Master, hårete Day-Date eller Breitling Aerospace er borte..

Men Rolf har fremdeles en gull Yachtmaster igjen. Appåtil med vannmerkede bilder fra "Aandewatches.com", i annonsen.
Rolex Yacht Master - FINN Torget

(Edit: Merkelig nok kommer vannmerkene på bildene i annonsen kun frem når jeg leser annonsen på Ipad, ikke på pc.)

Løp og kjøp. :)
 
Redigert:
Gi beskjed om du ikke skal ha uret, så jeg kan fjerne reservasjonen. Rolf

Tror det var like før jeg ble svindlet sønder og sammen.
Tusen takk til alle som gadd å engasjere seg i dette.
Slike typer må vi stå sammen mot.
 
Samtalen handlet antagelig om klokker, brukthandel, problemet med "fakes", tillit mellom kjøper/selger, og yrkesvalg. Hvis ikke Roffa tok hintene etter dette, vel...... :cool:
 
Hadde en samtale med Rolf i går, skjønner godt at han har trukket annonsen.
Tom

Ja, la oss høre!

Spekulasjoner: Personlig tror jeg at PanAm klokka som ble lagt ut, aldri har vært i Rolf sin eie. Denne klokka var jo bare delvis ekte (mest fake) men den hadde et rolex urverk, lenke og mulig delvis ekte skive (ikke hvit original).

MEN: Denne hvite 6542 er enkel å kjøpe fullstendig fake på nettet, og når han hadde 2 stk så kan man jo tenke sitt....
 
Litt av en samling han selger..

GMT-Master til 39 000.
Rolex GMT Master II.Coke, Pepsi, Black - FINN Torget

GMT-Master til 49 000
Rolex GMT Master II - FINN Torget

6542 GMT-Master (bud over 25000)
Rolex GMT. - FINN Torget

Daytona i gull til 179 000
Rolex Daytona Rose Gold NY - FINN Torget

Daytona nummer tre til 65 000kr
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39755466&searchQuery=rolex

Daytona nummer tre til 85 000kr
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39800492&searchQuery=rolex

Aerospace til 22 000.
&quot;NY&quot; Breitling Chronograph Aerospace - FINN Torget

Day-Date til 179 000.
Rolex Day-Date II Rose Gold - FINN Torget

Gull Yacht-Master til 90 000
Rolex Yacht Master - FINN Torget

"Rolex Royal Black" til 360 000kr
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39755668&searchQuery=rolex

Imponerende! :D

Det eneste som sannsynligvis er sant i annonsene hans er " Ingen av urene oppbevares hjemme.."

Hyggelig å se at helsen hans nok er bedre. I går skrev han i email at han hadde trukket annonsene fordi han skulle være mye på sykehus de neste to ukene...

Er interessert i å høre hva han har sagt til de som har snakket med ham på telefon.
 
Redigert:
Jeg satte han til veggs og fikk følgende svar:


Det er ikke noen Knut jeg har snakket med,men en Rolex servicemann.

Nå har du fått et kompliment”at du er flink” som jeg egentlig ikke synes du fortjener.

Konklusjon: Mer tiltro til Rolexforhandleren som har åpnet uret, enn deg som har sett noen dårlige bilder.

Du som er så opptatt av andre ,har sikkert også registrert prisen.

Jeg har aldri påstått at det er en ekte Pan Am til en halv million.

Mer energi gidder jeg ikke bruke på deg,så det er bortkastet å svare.

Mvh. Rolf
 
Ja vel.. Han innrømte da til slutt at det er en fake, eller Frankenwatch.. Hvis han i det hele tatt har den. Tviler på at en Rolexforhandler ville sett med særlig blide øyne på denne. I alle fall ikke Knut hos Lervik Ur, som er "Rolf" sin nærmeste Rolexforhandler men som "Rolf" tydeligvis ikke aner hvem er...

Han driver da med salg av klokker i flere hundre tusen kroners klassen, er ikke så nøye på årsmodell, pusher litt fakes innimellom, og kjøper gjerne falske Rolexbokser til seksti kroner stykket. Litt av en gullgutt! Stakkars, stakkars mann..
 
Redigert:
Det er litt tragi komisk at han ikke bare gir opp. ..

Han må da vel begynne og lukte lunta slik han tuller det til...