Rolex GMT-Master 6542 white Pan Am til salgs på Finn

Rolf gir seg ikke han legger ut klokker fortsatt han noen vært og sett på disse klokkene... ?? :confused:

Rolf gir seg ikke han legger ut klokker fortsatt han noen vært og sett på disse klokkene... ?? :confused:

Det kommer bøttevis med klokker og på noen av annonsene har han lagt et bilde på slutten som ser ut som om det skal være original bilde av klokken.
Noen som på i nærheten av torvastad her på forumet?

Har faktisk vurdert å ta kjøreturen fra Oslo da jeg har firmabil og alle kostnader dekket :)

Ja, "Rolf" kan sikkert skaffe deg en GMT-Master II i stål/gull. :D

Jeg vedder en caseback o-ring på at når du nærmer deg så får du melding om at han plutselig er blitt dårlig og dessverre må inn på sykehus... Men nærliggende Haugesund er en trivelig liten by, med en anerkjent Rolexforhandler, så det blir jo ikke helt bomtur. :)

Håper du tar turen. Det blir litt krydder i tråden.

Jeg bor i relativt nærliggende Stavanger, men etter å ha emailet med fyren så velger jeg å holde meg unna.

Tenker han trekker seg i siste øyeblikk. ..

Som nevnt litt tidligere så blir han vel lagt inn med akutt behov for noe medisinsk..

Men det hadde vært morro og høre hvordan det hadde gått...

Du bør nok være litt forsiktig og ta forhånds regler...

Tror nok ikke at du behøver å ta noen forhåndsregler. Snarere forberede deg på at det blir en real bomtur. Tror nok ikke Rolf er interessert i en F2F med en som har et snev av klokkekompetanse. Han baserer nok sin virksomhet på overføringer på nett, men for all del, stå på. ;)
Tom

Nå må jo noen stoppe den galningen:mad:. Finn bør sperre Ip adressen hans for evig tid.

Har finn blitt varslet om det her da? Lurer på om noen har blitt lurt jeg? Jeg tipper finn kommer til å la han legge inn annonser helt til noen kontakter finn etter at de har blitt svindlet!

Har prøvd å si fra til Finn om at de burde kvalitetssikre disse annonsene, og forsikre seg om de er ekte eller ei, men så langt har jeg verken fått svar og det ser ei heller ut som de har gått til de skritt å utestenge denne personen. De tjener penger, vet ikke hvilket ansvar Finn sitter med om det viser seg å være svindel, så de gidder nok ikke gjøre noe før en stakkar brenner seg og har en politianmeldelse å vise til:(

Har prøvd å si fra til Finn om at de burde kvalitetssikre disse annonsene, og forsikre seg om de er ekte eller ei, men så langt har jeg verken fått svar og det ser ei heller ut som de har gått til de skritt å utestenge denne personen. De tjener penger, vet ikke hvilket ansvar Finn sitter med om det viser seg å være svindel, så de gidder nok ikke gjøre noe før en stakkar brenner seg og har en politianmeldelse å vise til:(

Veldig synd at det skal være sånn. Er ikke akkurat småpenger det dreier seg om her heller(om noen faktisk skulle overført pengene før de har sett varene). Noen fra forumet bør søke seg deltidsjobb som "klokkekjenner" :p;)

Syns det er rart at han ikke har lagt ut en tropical Daytona eller to enda, regner med at han har det i "samlingen" sin.

Tenker FINN er ute etter annonse pengene..

Syns det er merkelig at finn ikke fjerner Rolf, innmari kortsiktig å tenke annonseinntekt per annonse fremfor tillit til kanalen. Har selv skrevet til finn om Rolf, fikk ikke engang svar, og annonsen ble ikke slettet. Min henvendelse gjaldt en super-fake YM TT med blå skive. Det eneste stedet disse er å få kjøpt er på replicasider for ca USD 248,-. Hmfr!

Syns forsåvidt også det er fiffig at denne tråden om shit får leve tilsynelatende uendelig.

Syns det er merkelig at finn ikke fjerner Rolf, innmari kortsiktig å tenke annonseinntekt per annonse fremfor tillit til kanalen. Har selv skrevet til finn om Rolf, fikk ikke engang svar, og annonsen ble ikke slettet. Min henvendelse gjaldt en super-fake YM TT med blå skive. Det eneste stedet disse er å få kjøpt er på replicasider for ca USD 248,-. Hmfr!

Syns forsåvidt også det er fiffig at denne tråden om shit får leve tilsynelatende uendelig.

Ut fra det jeg har lagt merke til på finn.no så legges annonser ut og så avises dem noen timer etter på det er selvsagt etter at betaling er klarert :)

Mulig jeg tar feil og det er bare noe jeg innbiller meg... Har selv skrevet til finn.no om falske ting som annonseres og slikt uten og høre noe fra dem.. Med null reaksjon...

Vi får alle sammen ta et røsk, og send inn melding på hver eneste annonse som Rolf har, hvor man sier at dette er mest sannsynlig bare scam. Så kanskje de tar tak i det etterhvert?

Sendte mail til han som er ansvarlig for forbrukertrygghet på finn om at det er mest sannsynlig svindel som foregår. Finn har ikke fått inn en eneste klage på vedkommende siden 2006 og har ved flere anledninger fått kvitteringer på kjøp av klokkene som han legger ut.

Så finn kommer nok fortsatt til å la han sleppe igjennom annonsene hans! Med andre ord, så finnes det bare mistanke om at Rolf har uærlige hensikter? Eller finnes det noe konkrete bevis for at mannen ikke har det han prøver å selge?

Redigert: