Rolf gir seg ikke han legger ut klokker fortsatt han noen vært og sett på disse klokkene... ??
Det kommer bøttevis med klokker og på noen av annonsene har han lagt et bilde på slutten som ser ut som om det skal være original bilde av klokken.
Noen som på i nærheten av torvastad her på forumet?
Hvem har interesse av og møte en gal mann F2F
Har faktisk vurdert å ta kjøreturen fra Oslo da jeg har firmabil og alle kostnader dekket
Har faktisk vurdert å ta kjøreturen fra Oslo da jeg har firmabil og alle kostnader dekket
Gjør det!
Har prøvd å si fra til Finn om at de burde kvalitetssikre disse annonsene, og forsikre seg om de er ekte eller ei, men så langt har jeg verken fått svar og det ser ei heller ut som de har gått til de skritt å utestenge denne personen. De tjener penger, vet ikke hvilket ansvar Finn sitter med om det viser seg å være svindel, så de gidder nok ikke gjøre noe før en stakkar brenner seg og har en politianmeldelse å vise til
Tenker FINN er ute etter annonse pengene..
Syns det er merkelig at finn ikke fjerner Rolf, innmari kortsiktig å tenke annonseinntekt per annonse fremfor tillit til kanalen. Har selv skrevet til finn om Rolf, fikk ikke engang svar, og annonsen ble ikke slettet. Min henvendelse gjaldt en super-fake YM TT med blå skive. Det eneste stedet disse er å få kjøpt er på replicasider for ca USD 248,-. Hmfr!
Syns forsåvidt også det er fiffig at denne tråden om shit får leve tilsynelatende uendelig.