Gratulerer til den heldige j****n som stakk av med denne...
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=99441828&fks=99441828
Bra pris! Han kunne vel satt den i 70 og fremdeles blitt nedringt
Gratulerer til den heldige j****n som stakk av med denne...
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=99441828&fks=99441828
Bra pris! Han kunne vel satt den i 70 og fremdeles blitt nedringt
Hei. Har noe litt rart mellom 9 og 10 på min Submariner. Tror ikke det er ripe i glasset da det ser ut som det er lenger ned eller under. Lurer på om det kan være støv inne i klokken? Noen som ser det bedre? Litt vanskelig å få bilde perfetk med macro. Men det ender nok med en tur til Lervik for å ta en kikk. Var på service der i november så er det noe fikser jo de det kostnadsfritt.
Vis vedlegg 47960 Vis vedlegg 47961
Du mener på nyservet Rolex? Eller på ny? Min er en 168000 men den fikk det meste nytt i november i fjor. Alt gjort hos Lervik Ur. Dette sitter helt klart på glasset. Men på undersiden. Mulig det har ligget på skiven for så å feste seg på glasset siden jeg ikke har sett det før. Men jeg må nok en tur til Haugesund med den ja.Ikke unormalt på ny Rolex vil jeg si, sett flere ganger. Ofte sitter disse på innsiden av glasset, sjeldent på skiven har jeg inntrykk av. Får det sikkert vekk. Bare de ikke gjør som Bjerke gjorde på min gamle Panerai, brukte en bomullsdott med aceton eller noe væske på, ble så mye skjolder på innsiden av glasset at det så ut som urmaker hadde brukt pølsefingrene å gni vekk støvet med..
Du mener på nyservet Rolex? Eller på ny? Min er en 168000 men den fikk det meste nytt i november i fjor. Alt gjort hos Lervik Ur. Dette sitter helt klart på glasset. Men på undersiden. Mulig det har ligget på skiven for så å feste seg på glasset siden jeg ikke har sett det før. Men jeg må nok en tur til Haugesund med den ja.Ikke unormalt på ny Rolex vil jeg si, sett flere ganger. Ofte sitter disse på innsiden av glasset, sjeldent på skiven har jeg inntrykk av. Får det sikkert vekk. Bare de ikke gjør som Bjerke gjorde på min gamle Panerai, brukte en bomullsdott med aceton eller noe væske på, ble så mye skjolder på innsiden av glasset at det så ut som urmaker hadde brukt pølsefingrene å gni vekk støvet med..
Du mener på nyservet Rolex? Eller på ny? Min er en 168000 men den fikk det meste nytt i november i fjor. Alt gjort hos Lervik Ur. Dette sitter helt klart på glasset. Men på undersiden. Mulig det har ligget på skiven for så å feste seg på glasset siden jeg ikke har sett det før. Men jeg må nok en tur til Haugesund med den ja.
Hei. Har noe litt rart mellom 9 og 10 på min Submariner. Tror ikke det er ripe i glasset da det ser ut som det er lenger ned eller under. Lurer på om det kan være støv inne i klokken? Noen som ser det bedre? Litt vanskelig å få bilde perfetk med macro. Men det ender nok med en tur til Lervik for å ta en kikk. Var på service der i november så er det noe fikser jo de det kostnadsfritt.
Vis vedlegg 47960 Vis vedlegg 47961
Jepp takk for tipset skal høre med deBegge deler, både ny og nyservet. Men slike små hår blir nesten sugd fast i glasset før montering har jeg skjønt, så fort gjort å få et sånt hår ved service. De fikser det nok ganske så fort for deg.
Ja stemmer. Hvor kommer Akrylet ifra tro? Takk for tipset.Det ser definitivt ut som en liten akryl stoff fiber under glasset.
Tipper du får den førOg da ble min Explorer 214270 solgt tidligere i dag, og jeg har nettopp satt meg på venteliste på en 116610LN. Da blir det ca. 6 mnd uten Rolex. Dette blir et trist halvår...
Men hender det at noen leveringer kommer tidligere enn forventet?
Står forresten på venteliste hos Jørgensen.