NeiEtter å ha lest gjennom de siste meldingene. Får man egentlig bestilt OF til BLNR
Ja, regner med man kjøpe OF. Men jeg trodde spørsmålet var om man kan kjøpe en OF som faktisk passer til GMT-master.Men, du får kjøpt det brukt...
Den passer helt fint. Bare å sette på spennen fra lenka. Så kan man vurdere å kjøpe 3-parts endlinks for at det skal se litt bedre ut...Ja, regner med man kjøpe OF. Men jeg trodde spørsmålet var om man kan kjøpe en OF som faktisk passer til GMT-master.
Se der ja, med litt modifikasjoner så ser straks mye bedre ut. Selv er jeg ikke noe fan av å tukle med originalitet, men det så ikke så verst ut det der.
Hei!Hvor kjøpte du de endlinksene til BLNR @Hansaeng ? Noen å anbefale?
Det er jo høyst subjektivt. Selv synes jeg TT er pent og ser ikke noe galt i å prøve noe annet hvis han er lei den sorte. Jeg gikk også litt lei den sorte og bestilte meg en LV istedet.Har en venn som begynner å gå lei sin 126610LN, og vurderer å bytte mot en 126613LB - hva tenker folket om slik byttehandel?
Hvis han har lyst på 126613LB og samtidig er lei av sin klokke virker dette svært fornuftig. Submariner i gull/stål er deilig og fungerer godt i de fleste situasjoner, også innenfor bilsalgyrket.Har en venn som begynner å gå lei sin 126610LN, og vurderer å bytte mot en 126613LB - hva tenker folket om slik byttehandel?
Tror faktisk han kommer best ut av det da. Hvis tilstanden på begge to er relativt lik og godt.Takk for svar @GrimReaper og @Klokkegutt . Han fikk vel tilbud om å bytte opp i opp med en '22 TT, mot sin '24 Sub, det er kanskje ikke en dårlig deal? Virker som bruktprisen på begge modellene er omtrent likt.
Spørsmålet har blitt stilt utallige ganger i flere forum (?).
Hvis man kun skal ha en klokke. Sub eller GMT?
Nærmere bestemt 126610 LV eller 126710 BLNR (Oyster).
Er i utgangspunktet ikke i tvil om at GMT er klokken som gjelder, men skulle likt å sett en lenke som ikke var polert…
«Behold GMT, Selg sub og kjøp Tudor» telles ikke.
Skal du bare ha en stk. Rolex er det Sub som gjelder. PCL og Jubilee er jo ikke akkurat tilbehør til en "toolwatch", heller tilbehør til et smykke.Spørsmålet har blitt stilt utallige ganger i flere forum (?).
Hvis man kun skal ha en klokke. Sub eller GMT?
Nærmere bestemt 126610 LV eller 126710 BLNR (Oyster).
Er i utgangspunktet ikke i tvil om at GMT er klokken som gjelder, men skulle likt å sett en lenke som ikke var polert…
«Behold GMT, Selg sub og kjøp Tudor» telles ikke.