Vel, for 35k for en 16610 så er jeg kjøper og ikke selger @Kjors... Tror ikke vi ser det med det første.
Det er en stund siden det har vært noe særlig omsetning av 90-talls Sub både her inne og på FINN. Benchmark mot Chrono 24 ligger vi vel i et range som ligner 46-50k NOK inkl MVA. Vurderer en rotasjon i boksen, men kommer litt ann på hva det bringer inn... hva sier dere @Consigliere of @Loevhagen? Er rundt 48k for høyt?
Gut feeling: 46-50K er for høyt - og man havner i kategorien "drømmer".
Får se om jeg legger det til salgs, eller om det bare blir med tanken
MkVI er ca. 1971-1974Finner litt delte meninger om dette, men kan en 1680 Red med MK VI dial ha blitt levert med 93150 lenke og 580 endlinks originalt?
Enig i at '50 er høyt, men tenker nok at vi skal nord for 45k. Får se om jeg legger det til salgs, eller om det bare blir med tanken
En annen ting, @Hjodd, er at siden Johnny er ryddig, så sier de seg selv at det er et trygt sted å kjøpe brukt. Han er en fagmann, så der er det ikke noe tull! Han kan også hjelpe til med service og reparasjoner.
8
Hva syntes folket om denne? Svigerfar er i markedet for en gull Rolex. http://m.finn.no/bap/forsale/ad.htm...q=Rolex&search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL&ref=fas