Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Stemmer det at Rolex planlegger en prisøkning på nyåret, med hele 8%? For å distansere seg fra Omega.
 
Er det noen som kan bekrefte om det er hold i disse ryktene vedrørende prisøkningen hos Rolex på hele 8 % ? Når kan man eventuelt forvente at norske forhandlere tilpasser seg denne prisøkningen? Er det vanlig at Rolex kommer med nye priser allerede 01.01.2016?
 
Er det noen som kan bekrefte om det er hold i disse ryktene vedrørende prisøkningen hos Rolex på hele 8 % ? Når kan man eventuelt forvente at norske forhandlere tilpasser seg denne prisøkningen? Er det vanlig at Rolex kommer med nye priser allerede 01.01.2016?

"På nyåret" har jeg hørt fra urmaker (men tviler ltt på at det er allerede 1.1.16).

Edit: Også info om 8% ja.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Reika92
Jeg snakket nettopp med en forhandler som mente det var "90% sikkert at det blir en ny prisstigning".
De hadde dog ikke mottatt offisiell informasjon som bekreftet dette, naturligvis ikke informasjon om hvor mye eller når heller.
 
Takk for svar. Fabrikken er vel også stengt fra og med nå frem til et lite stykke ut i januar? Stemmer dette? For i så tilfelle vil jo jeg som venter på klokke måtte forvente å betale mer enn jeg hadde sett for meg, ettersom bestillingen ikke kommer før fabrikken har åpnet igjen og etter Rolex har lansert nye priser.
 
Jeg betalte depositum på Bjerke 2 måneder før jeg fikk klokken. Da unngikk jeg prisøkningen på 5% i starten av oktober. Hør med Bjerke, og spør om det er mulig :)
@trollsen90
 
supreme-rolex-submariner-watch-01.jpg
:rolleyes:
 
Jeg fortsetter dypdykket i mine kataloger fra en svunnen tid. På juleferie i et barndomshjem fullt av symptomer på min diagnose. Idag Tudor katalogen fra 1990. Vi ser her Sub 79190 til den nette sum av 7910kr...

Hva er den hvite klokka? Størrelse? Uten cyclops? Kan ikke huske å ha sett den før:)