Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Jeg kan ikke huske å ha sett den her inne. Første gang jeg så den "in the wild" var faktisk på han som solgte deg din 116518, samtidig som kjæresten/følge/kona (?) hans hadde Daytonaen som nå er din på seg:)

Selv syns jeg Datejust-utseendet er litt dølt ift et så komplisert verk og såpass dyr klokke. Flott, men ikke nok IMO.

Takk for info! Høres jo ut som at de hadde valgt en god klokkekombinasjon den gang :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Snart 40, totalt desillusjonert, driittlei klokker, økonomisk handlingslammet fordi jeg må gifte meg i sommer. Og fullstendig Pelagosfeber! Fy faen for en tanks og alt jeg ikke skulle ha...
 
Snart 40, totalt desillusjonert, driittlei klokker, økonomisk handlingslammet fordi jeg må gifte meg i sommer. Og fullstendig Pelagosfeber! Fy faen for en tanks og alt jeg ikke skulle ha...

Selvfølgelig skal du ha en slik;)

image.jpeg
 
Noen som vet omtrent hvor bruktprisene på Daytona 116520 ligger nå? Har de steget noe særlig ettersom disse fases ut?
 
80-95k etter hva jeg har sett siste månedene, det vil vel tilsi en svak nedgang, om endring i det hele tatt. Ligget en 2007-modell til 79' på Finn en stund nå. Nyservet, men uten b/p.

Om dette er grunnet at markedet generelt har vært tregt i vår (egen oppfatning) eller ny Daytona-modell, tør jeg ikke spekulere i.
 
Redigert:
Noen som vet omtrent hvor bruktprisene på Daytona 116520 ligger nå? Har de steget noe særlig ettersom disse fases ut?
Solgte min fra okt.2015 for 2 uker siden for 95k.
Vanskelig å si om de vil stige eller ikke, må jo regne med at det kommer noen ut på markedet, når C begynner å bli levert i Norge i juni.
 
  • Liker
Reaksjoner: raknes
Har en kompis som skal kjøpe datejust i morgengave til damen. Han er på jakt etter datejust med blå skive, flat/ikke coin edge bezel og oysterlenke. Fins det å få kjøpt fra AD og hva er isåfall ref? Ola
 
Mandag.
Den dagen i veka som det er knytt mest hat til.
Dagen då alt er feil,tungt og vondt.
Mandag.
Dagen som ville fått King Joffrey til å framstå som ein frelsar.

Eg kom heim til følgande ord fra min sambuar:
"Når skal du skifta klokka? Eg byrjar å verte lei den fæle grønfargen"

Kva skal ein stakkar gjera?
Kvar skal sorgen ende?

Det er vel berre ein ting å gjere?
Eg må vel berre hiva dama ut?

*Sukk*
 
Redigert av en moderator:
Har en kompis som skal kjøpe datejust i morgengave til damen. Han er på jakt etter datejust med blå skive, flat/ikke coin edge bezel og oysterlenke. Fins det å få kjøpt fra AD og hva er isåfall ref? Ola

@Olando hvilken størrelse tenker du på? 36mm har i hvertfall ref 116200. Denne ref'en får du hos AD med komboen du etterspør.
 
  • Liker
Reaksjoner: Olando
Mandag.
Den dagen i veka som det er knytt mest hat til.
Dagen då alt er feil,tungt og vondt.
Mandag.
Dagen som ville fått King Joffrey til å framstå som ein frelsar.

Eg kom heim til følgande ord fra min sambuar:
"Når skal du skifta klokka? Eg byrjar å verte lei den fæle grønfargen"

Kva skal ein stakkar gjera?
Kvar skal sorgen ende?

Det er vel berre ein ting å gjere?
Eg må vel berre hive ho ut?

*Sukk*
Vi kan godt bytte, har 116610ln;)
 
Smoking blir antrekket til helgen og jeg lurer derfor på følgende; hva vil kle DJ best? Sort gator eller jubilee? Hva er mest dressy?
Jeg klarer ikke å bestemme meg...

 
Smoking blir antrekket til helgen og jeg lurer derfor på følgende; hva vil kle DJ best? Sort gator eller jubilee? Hva er mest dressy?
Jeg klarer ikke å bestemme meg...

Jeg synes klart gator er mer dressy. I og med at du skal bruke smoking, ville jeg personlig rocket rem hvertfall:cool:
 
Mandag.
Den dagen i veka som det er knytt mest hat til.
Dagen då alt er feil,tungt og vondt.
Mandag.
Dagen som ville fått King Joffrey til å framstå som ein frelsar.

Eg kom heim til følgande ord fra min sambuar:
"Når skal du skifta klokka? Eg byrjar å verte lei den fæle grønfargen"

Kva skal ein stakkar gjera?
Kvar skal sorgen ende?

Det er vel berre ein ting å gjere?
Eg må vel berre hive ho ut?

*Sukk*
Klokka eller sambuaren:eek:
Vanskelig valg....
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Bears