Det er det drøyeste jeg har hørt om.
Vet at Daytona var litt vanskelig å få tak i en periode, men dette toppet det hele.
Nå var det vel bedre muligheter på gråmarkedet den gang, men da til en høyere pris.
Det drøyeste?? Åneida, laaangt ifra... Har vært i tenkeboksen en stund ikveld, men velger å fortelle, siden det har gått så mange år, og jeg vet at personen jeg handlet med måtte gå fra Bjerke A/S for mange år siden...
Joda: Ankom Karl Johan butikken i februar 2002, hadde fått telefon dagen før om at nå var det min tur, etter ca. 8 år på "ventelisten" deres. Daytona med hvit skive på disken, opp med Visakortet, og var rimelig klar for å trykke OK for trekk på 55.000,- ....? ( Det var veil pris i 2002..) Åneida - damen bak disken smilte bredt, og sa vi må nok ha 70´- for det er nok av folk i køen som betaler det, hvis jeg ikke aksepterte. Jeg betalte de 70`, tok Bjerkeposen og gikk litt slukøret ut for å kjøre 20 mil hjem i snøslapset. Men moro var det lell - jeg brukte klokken i to år, og solgte den igjen for de samme 70.000,- ... Jepp - dette er faktisk helt sant.
Redigert: