Jeg hater affeksjonsverdi.. Det gjør at man blir idiotisk knyttet til en død ting som - sagt rett ut, med fingeren godt plantet i jorden - ikke gir en noe som helst.Affeksjonsverdi
Jeg hater affeksjonsverdi.. Det gjør at man blir idiotisk knyttet til en død ting som - sagt rett ut, med fingeren godt plantet i jorden - ikke gir en noe som helst.
Men, samtidig er affeksjonsverdi det som gir denne hobbyen mening.
At man kan knytte gode og ikke fullt så gode minner til en ting man bærer med seg på armen i hverdagens kjas og mas, er noe jeg personlig setter stor pris på.
Så man skal ikke ta lett på affeksjonsverdi
Haha, du kan vel kalle det et elsk/hat-forholdLitt uklart om du elsker eller hater affeksjonsverdi her, vennligst utdyp
Seems legit...
Affeksjonsverdi er undervurdert, hvis klokka i tillegg viser seg å være "skuddsikker" og leverer 100% år- etter år? Da er ihvertfall jeg trofast. Har flere klokker men min SD 16660 har alltid vært min beater siden 1984 og den har levert 100%Jeg hater affeksjonsverdi.. Det gjør at man blir idiotisk knyttet til en død ting som - sagt rett ut, med fingeren godt plantet i jorden - ikke gir en noe som helst.
Men, samtidig er affeksjonsverdi det som gir denne hobbyen mening.
At man kan knytte gode og ikke fullt så gode minner til en ting man bærer med seg på armen i hverdagens kjas og mas, er noe jeg personlig setter stor pris på.
Så man skal ikke ta lett på affeksjonsverdi
Dessverre?Hvit gull var finest... Dessverre....
8
Riktigt flott gjort!http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=476671&page=1
Utrolig flott og rørende historie! Ikke mange som hadde gjort dette tror jeg?!